درودگر: کمیته فنی گزینه‌ها را بررسی می‌کند/ حرف‌های احمدزاده برایم اهمیتی ندارد


درودگر: کمیته فنی گزینه‌ها را بررسی می‌کند/ حرف‌های احمدزاده برایم اهمیتی ندارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه ملوان از اقدامات کمیته فنی برای بررسی شرایط گزینه‌های هدایت ملوان خبر داد و گفت بر اساس پیشنهاد اعضای کمیته فنی تصمیم می‌گیرد.

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ارزیابی‌اش از فصلی که برای ملوان گذشت گفت: من صلاح نمی‌دانم درباره مسائل گذشته صحبت کنم. 

مدیرعامل باشگاه ملوان عنوان کرد: امروز کمیته فنی باشگاه جلسه داشت و خواستیم وضعیت تیم را برای سال آینده بررسی کنند تا بتوانیم با برنامه حرکت کنیم. نباید به روزمره‌گی دچار شویم و به دنبال این باشیم که چه کسی چه گفته است. خیلی‌ها می‌توانند حرف بزنند ولی مهم ملوان است. 

او درباره گزینه‌های کمیته فنی باشگاه برای هدایت ملوان گفت: قرار شد بررسی کنند و گزینه‌هایی که فکر می‌کنند مناسب است را پیشنهاد دهند تا بررسی و پس از آن تصمیم‌گیری کنیم. 

درودگر در پاسخ به این سوال که آیا احمدزاده در ملوان می‌ماند یا خیر گفت: خود احمدزاده ذهن روشنی دارد و گفته که ما نمی‌توانیم با هم کار کنیم. بنابراین دنبال این هستیم تا گزینه‌های مد نظر کمیته فنی را بررسی کنیم. 

مدیرعامل ملوان درباره اظهار نظر هدایتی که برای چندمین بار اعلام کرده از فوتبال خواهد رفت گفت: هدایتی از بعضی مسائل در این فوتبال ناراحت است. قرار است بیست و چهارم اردیبهشت همراه مسئولان شهری انزلی نزد او برویم از زحماتی که کشیده قدردانی و درباره آینده صحبت کنیم. بزرگی می‌گفت در کشورهای جهان سوم به قهرمان‌ها جام نمی‌دهند اما من می‌خواهم این جمله را اصلاح کنم و بگویم که از افراد خادم هم قدردانی نمی‌شود. 

وی اضافه کرد: این بار انزلی می‌خواهد چنین کاری را انجام دهد و قصد داریم از زحماتی که هدایتی کشیده تشکر و او را متقاعد کنیم تا بماند. او از بعضی افراد در فوتبال آزرده خاطر است. به هر کسی که پول رسانده، همان فرد علیه او صحبت کرده است. این برایش دردآور است که به هر کسی کمک می‌‎کند طلبکار می‌شود. من نمی‌توانم ازطرف هدایتی حرف بزنم اما وظیفه خودم می‌دانم از زحمات او تشکر کنم. در تاریخ ملوان سابقه نداشت که بازیکنان تا پایان فصل تمام پول خودشان را بگیرند. 

درودگر در پاسخ به این پرسش که در صورت کنار رفتن هدایتی سرنوشت ملوان چه می‌شود گفت: ما برای همین موضوع جلسه اضطراری تشکیل دادیم. 

وی در واکنش به اظهارات احمدزاده پس از دیدار با سپاهان گفت: برایم اهمیتی ندارد. او همیشه این حرف‌ها را زده است. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon