موقوفات مشگین‌شهر حمایت می‌شوند

موقوفات مشگین‌شهر حمایت می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: با تمام توان از حقوق موقوفات و ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در شهرستان مشکین شهر حمایت و دفاع می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار صبح امروز در دیدار با مدیرکل اوقاف استان اردبیل در مشگین شهر اظهار کرد: چنان چه موقوفات این شهرستان احیا و به بهره برداری مطلوب برسد، می توان در سطح شهرستان کارهای فرهنگی عظیمی از جمله ساخت کتابخانه، احداث مسجد، احداث و مساعدت به حوزه های علمیه و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی را انجام داد.

وی با قدردانی از تلاش های مجموعه اوقاف در سطح استان و شهرستان گفت: با تمام توان آماده دفاع از حقوق موقوفات و جلوگیری از تضییع آنها و ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در شهرستان مشکین شهر هستیم.

با وقار مرحوم آیت الله مجتهد صدرایی را یکی از علمای برجسته و مفاخر علمی و دینی استان نامید و افزود: در آینده بسیار نزدیک با برگزاری جلسه مشترک با نهادها و دستگاه های مرتبط، برای رفع تصرف غیرقانونی موقوفات آن مرحوم، گام های اساسی برداشته می‌شود.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با ابراز خرسندی از اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شهرستان مشکین شهر تصریح کرد: این گونه برنامه ها با معرفی، ترویج و گسترش فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جامعه، حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان را در آستان مقدس امامزادگان به دنبال دارد.

 ‌انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon