گواردیولا: از بازی قبلی‌ خود برابر هامبورگ برای جام حذفی درس گرفته بودیم

گواردیولا: از بازی قبلی‌ خود برابر هامبورگ برای جام حذفی درس گرفته بودیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی باواریایی‌ها اعتراف کرد بازی اخیر تیمش برابر هامبورگ در بوندس‌لیگا که در آن متوقف شدند به مردان او برای رفع نقاط ضعف خود در دیدار مجدد با رقیب قدیمی‌شان کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی آلمان موفق شد میزبان خود، هامبورگ را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو بردارد و در جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها قرار بگیرد. هامبورگ همان تیمی بود که چندی پیش در بوندس‌لیگا موفق شد باواریایی‌ها را با تساوی بدون گل متوقف کند اما این بار مردان باواریا توانستند، رقیب قدیمی خود را مغلوب کنند که این موضوع رضایت سرمربی آنها را در پی داشته است.

پپ گواردیولا در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از بازی که چند هفته پیش در خانه هامبورگ داشتیم درس گرفتیم و آن درس‌ها را برای این بازی به کار بستیم. تیم من بسیار خوب بازی کرد و برای من دیدن اینکه بازیکنانم در نیمه دوم با تمرکز تحسین‌برانگیزی بازی می‌کردند، خوشحال‌کننده بود.

فیلیپ لام، کاپیتان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها هم اظهار داشت: مسلماً مهمترین هدف ما در رقابت‌های جام حذفی باقی ماندن در این تورنمنت تا فینال آن است. حالا رقابت‌ها تا ماه مارس تعطیل خواهد بود و وقتی به این فکر می‌کنیم که هنوز در گردونه رقابت‌ها هستیم حس خوبی به ما دست می‌دهد.

بازی برابر هامبورگ در جام حذفی فرصت خوبی شد تا پپ گواردیولا به بال فرانسوی خود، فرانک ریبری اجازه دهد برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی باواریایی‌ها به میدان برود.

ریبری که گل آخر تیمش را هم در دقیقه 55 به ثمر رساند، در پایان بازی گفت: این اولین بازی من در این فصل بود که از ابتدا به میدان رفتم و به همین دلیل کارم آسان نبود. خوشحالم که بایرن به این خوبی بازی کرد و فکر می‌کنم که عملکرد خودم هم در این بازی خوب بود. در گلی که به ثمر رساندم کمی هم خوش‌شانس بودم اما این گل برای خودم و برای تیم بسیار مهم بود. باید همین روند را حفظ و در کنار هم رو به جلو حرکت کنیم.

در سمت مقابل، جو زین‌باوئر، سرمربی تیم هامبورگ هم در خصوص عملکرد تیمش مقابل قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها عنوان کرد: بازی برابر بایرن مونیخ همیشه کار سختی است به خصوص وقتی که تنها پس از شش دقیقه از آغاز بازی عقب می‌افتی. با این حال ما توانستیم به بازی برگردیم و فکر می‌کنم که واکنش‌مان به گل خورده خوب بود اگرچه گل دوم بایرن مونیخ که درست قبل از پایان نیمه اول به ثمر رسید، مانند بوسه مرگ بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon