تخریب فرهنگ اسلامی از برنامه‌های اصلی شبکه‌های ماهواره‌ای است‌

تخریب فرهنگ اسلامی از برنامه‌های اصلی شبکه‌های ماهواره‌ای است‌

خبرگزاری تسنیم: سرپرست حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کردستان گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به استکبار به دنبال از بین بردن بنیان خانواده ایرانی هستند و تخریب فرهنگ اسلامی از برنامه‌های اصلی شبکه‌های ماهواره‌ای است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، محمد جباری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مریوان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به برخی مشکلات جامعه اظهار کرد: با نگاه به آمار طلاق درون جامعه به ویژه در استان کردستان اثرات مخرب استفاده از ماهواره کاملاً مشهود است.

وی گفت: طبق آمارهای موجود در دادگستری استان کردستان آمار طلاق در شهر مریوان به صورت ناخوشایندی روبه افزایش است و مهم‌ترین دلیل آن را نیز می‌توان استفاده نامتعارف از ماهواره دانست.

سرپرست حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کردستان خاطرنشان کرد: با مقایسه آمار طلاق در مریوان نسبت به جمعیت و دیگر شاخصه‌ها معلوم می‌شود که تهاجم فرهنگی در بالا رفتن این امار در مریوان نقشی بسزا دارد.

وی گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به استکبار به‌دنبال از بین‌بردن بنیان خانواده ایرانی هستند و تخریب فرهنگ اسلامی از برنامه‌های اصلی شبکه‌های ماهواره‌ای است.

جباری به برخی کاستی در جامعه اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف مسلمانان در عصر حاضر انجام امر به معروف و نهی از منکر است تا به وسیله آن مسلمانان آگاهی و دانسته‌های خود را به برادران و خواهران دینی خود منتقل کرده و به این وسیله از بروز هر نوع معضل اجتماعی جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر جدای از تعالیم دین مبین اسلام یک امر اخلاقی است که انسان‌ها با بهره‌گیری از آن می‌توانند روند روبه رشد اجتماع را به سوی سعادت سوق دهند و بانی ایجاد جامعه‌ای سالم باشند.

سرپرست حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کردستان گفت: یکی از بدترین پیامدهای استفاده از ماهواره از بین رفتن مرز بین حق و باطل است چرا که دشمن به وسیله ابزار رسانه‌ای خود حق و باطل را چنان در هم می‌آمیزد که جدا کردن آن برای هر کسی ممکن نمی‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon