کمالوند در کار پزشکی باشگاه دخالت نمی‌کند/ سرم زیرنظر من تزریق شد

کمالوند در کار پزشکی باشگاه دخالت نمی‌کند/ سرم زیرنظر من تزریق شد

خبرگزاری تسنیم: پزشک تیم گسترش فولاد تبریز گفت: قبل از دیدار مقابل پدیده سرم زیرنظر من به بازیکن زده شد و کاملاً هم قانونی بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

دکتر مجید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، اظهار کرد: باشگاه گسترش فولاد تبریز در امر پزشکی طبق قوانین پیش می‌رود و خرید هرگونه دارو یا سرم در این باشگاه روند اداری خاصی را طی می‌کند و این‌گونه نیست که پزشک یا شخص دیگری در این موارد مستقیم عمل کند.

وی افزود: بر همین اساس اگر دارویی خریداری شود از طرف کادر پزشکی درخواست می‌شود و پس از طی مراحل مختلف توسط امور مالی باشگاه خریداری‌شده و این داروها لیست می‌شود و در صورتی‌که مشکل خاصی ایجاد شود می‌توان لیست داروهای خریداری‌شده را بررسی کرد.

پزشک تیم گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: تاکنون در باشگاه گسترش فولاد سرم غیرقانونی خریداری‌ نشده است و چه در زمان مهدی تارتار و چه در زمان فراز کمالوند تمامی مسائل پزشکی زیر نظر من انجام می‌شود و اگر دارویی هم خریداری شود یا به بازیکنی سرم بزنیم مستقیم زیر نظر من این اقدام انجام می‌شود.

دکتر صادقی ادامه داد: فراز کمالوند هیچ‌وقت در کار پزشکی دخالتی نمی‌کند و شب قبل از بازی با پدیده هم که آقای میراب چنین مسائلی مطرح کرده است قریشی بازیکن تیم ما با سرماخوردگی مواجه بود که ما به این بازیکن سرم زدیم و بعد از آن نیز کمالوند تصمیم گرفت با توجه به سرماخوردگی این بازیکن وی در لیست 18 نفره تیم نباشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا طبق قوانین فدراسیون فوتبال تزریق سرم شب قبل از بازی غیرمجاز است یا خیر، تأکید کرد: شما اگر آیین‌نامه و اساسنامه را بررسی کنید هیچ کجای آن برای تزریق سرم زمان درج نشده است و من نمی‌دانم میراب از کجا چنین مسائلی را مطرح کرده است.

پزشک تیم گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: طبق اعلام فدراسیون فوتبال تمامی موارد پزشکی در باشگاه‌ها باید زیرنظر پزشک تیم انجام شود و در صورت صلاحدید پزشک می‌تواند به بازیکنی که مریض شده باشد سرم یا واکسن تزریق کند.

صادقی افزود: نکته جالب اینجاست روزی که تیم ما مقابل استقلال خوزستان بازی داشت یکی از بازیکنانمان مریض شده بود که خود آقای میراب در غیاب بنده سرم خریداری کرده بود و به این بازیکن سرم زده بودند در حالی‌که من در این دیدار حضور نداشتم. حال تعجب می‌کنم خود آقای میراب چنین مسائلی را مطرح کرده است چون این اتفاقات برای اولین بار نبود.

درباره ماجرای وصل کردن سرم قبل از دیدار گسترش فولاد و پدیده اظهار کرد: در این بازی سرم زیر نظر من به بازیکن زده شد و کاملاً هم قانونی بود و مشکل خاصی وجود نداشت.

پزشک تیم گسترش فولاد درباره ادعای میراب مبنی بر تزریق سرم توسط دکتر نجفی عنوان کرد: باشگاه سیستم درمانی کاملی ندارد و کلینیک باشگاه هنوز تکمیل‌نشده است بنابراین از آقای نجفی که یک کلینیک مجهز در تبریز دارند درخواست شده به باشگاه کمک کنند تا مصدومان را به آنجا انتقال دهیم و همکاری ایشان به‌واسطه کمکی است که ما خواسته‌ایم و قراردادی با باشگاه ندارند.

وی درباره اینکه آیا دکتر نجفی در هتل حضور داشت یا خیر، افزود: من دقیق به یاد نمی‌آورم ایشان آنجا بود یا نه ولی فکر کنم آنجا نبودند و در کل این موضوع خاصی نیست و اهمیتی ندارد. شما می‌توانید این موضوع را بپرسید که آیا قبل از این‌که آقای کمالوند بیایند به بازیکنان سرم می‌زدند یا نه؟ چون بعضی کارها عرف است مثلاً وقتی کسی دچار سرماخوردگی می‌شود باید یک سری دارو مصرف کند.

صادقی تأکید کرد: اصلاً سرمربی یا سرپرست در کار پزشک نباید دخالت کند چون آن‌ها صاحب‌نظر نیستند و نمی‌توانند بگویند بازیکن به دارو نیاز دارد یا نه آقای کمالوند هیچ‌وقت در کار پزشکی دخالت نمی‌کند و فقط برنامه می‌گیرد قبل از ایشان هم آقای تارتار همین‌طور عمل می‌کردند چون هر کس باید کار خودش را انجام دهد.

پزشک تیم گسترش فولاد ادامه داد: سرمربی، پزشک و سرپرست نمی‌توانند در کار هم دخالت کنند چون هرکدام وظایفی را دارند ولی من فکر می‌کنم چون این اتفاقات همزمان شد با تغییر آقای میراب این ماجرا حساسیت بیشتری پیدا کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بین او و آقای میراب در هتل درگیری رخ‌داده بود که وی این صحبت‌ها را مطرح کند، خاطرنشان کرد: خیر چنین چیزی نبود و هر موقع موضوعی مثلاً درباره غذا پیش می‌آمد با تعامل نظرمان را بیان می‌کردیم و معمولاً ایشان می‌پذیرفتند و اگر مشکلی هم بود حل می‌کردیم و فکر نمی‌کنم به این خاطر مسائلی مطرح کرده باشد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon