۷۵ درصد تسهیلات به واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومتی اردبیل پرداخت شد

75 درصد تسهیلات به واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومتی اردبیل پرداخت شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تاکنون ۷۵ درصد تسهیلات برای واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومت در استان اردبیل پرداخت شده که از این نظر رتبه نخست کشور را داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در جلسه شورای اداری که با محوریت اقتصاد مقاومتی در اردبیل برگزار شد اظهار کرد: تاکنون 75 درصد تسهیلات برای واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومت در استان اردبیل پرداخت شده که از این نظر رتبه نخست کشور را داریم.

وی تصریح کرد: بیش از 1 هزار و 128 نفر از این تسهیلات که رقمی معادل 14 میلیارد تومان را شامل می شود با سود کم و در بیش از 12 عرصه استفاده کرده اند.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عرصه های مورد استقبال را توسعه دام سبک و سنگین و پرورش قارچ برشمرد و گفت: در کنار طرح های توسعه ای ما به طرح های ایجابی نیز به شکل قرض الحسنه و عقود اسلامی تسهیلات پرداخت کردیم که عرصه هایی همچون تولید ورنی کمپوست، شیلات و ماکیان با استقبال کم روبه‌رو شده است.

بابازاده از عقد تفاهم نامه با جهاد کشاورزی در حمایت از طرح های تولیدی و اقتصادی خبر داد و افزود: در ترویج اقتصاد مقاومتی باید برنامه‌های آموزشی و آگاهسازی را مد نظر قرار داده و عزم بسیجیان را همچون دوران دفاع مقدس تقویت کنیم چرا که امروز ایجاد یک فرصت اشتغال برای سالم سازی فضای تربیتی جوانان کم بهاتر از عبور از اروند و شکستن حصر دشمن نیست.

وی عرصه توانمندسازی اقتصادی را برای خوداتکایی کشور ضروری دانست و بیان کرد: همه باید در تحقق اقتصاد مقاومتی که همان تقویت تولید ملی است مشارکت داشته باشند تا زمینه برای حرکت های تحولی ایجاد شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: ما در قالب طرح هجرت از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان استفاده می کنیم و سعی‌مان بر این است تا یک حرکت تحولی بنیادین را رقم بزنم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon