شهرداری سرعین در بحث گردشگری سلامت سرمایه گذاری می‌کند

شهرداری سرعین در بحث گردشگری سلامت سرمایه گذاری می‌کند

خبرگزاری تسنیم:شهردار سرعین گفت: نگاه چند بعدی به مقوله گردشگری سیاست راهبردی شهرداری سرعین است و در همین جهت شهرداری سرعین با سرمایه گذاری در مقوله گردشگری سلامت به عنوان یکی از زیرشاخه‌های گردشگری توجه جدی به این بخش دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل, رضا زنده دل در جلسه بررسی طرح های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: نگاه چند بعدی به مقوله گردشگری سیاست راهبردی شهرداری سرعین است و در همین جهت شهرداری سرعین با سرمایه‌گذاری در مقوله گردشگری سلامت به عنوان یکی از زیر شاخه های گردشگری توجه جدی به این بخش دارد.

وی تصریح کرد: وجود کشور آذربایجان در همسایگی استان اردبیل به عنوان یکی از کشورهای عضو اکو و روند رو به رشد تجارت درون گروهی در میان کشورهای عضو ما را بر آن داشته است تا نگاه جدی به گردشگران آذری داشته باشیم.

شهردار سرعین افزود: این با توجه به توانمندی های استان در حوزه درمان و نیز پتانسیل های گردشگری شهر سرعین حائز اهمیت است.

زنده دل در ادامه بیان کرد: وجود آب‌های گرم معدنی نیز سرمایه ای عظیم است که می تواند در این مورد نقش کلیدی ایفا کند.

این مدیر شهری همچنین وجود نعمت های خدادادی چون گیاهان دارویی و عسل در استان اردبیل را از جمله مزیت‌های استان در این حوزه دانست.

شهردار سرعین ادامه داد: بحث گردشگری سلامت با توجه به لزوم نقش آفرینی سهم مجموعه های فعال در استان نیازمند مدیریت جامع است.

وی ابراز امیدواری کرد با یک نگاه جامع و همکاری همه مجموعه های دخیل در این حوزه شاهد رشد کمی توام با کیفیت گردشگری سلامت در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon