هلال‌احمر شهرستان نمین امسال افتتاح می‌شود

هلال‌احمر شهرستان نمین امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: ساختمان هلال احمر و امداد و نجات شهرستان نمین تا پایان امسال در ۷۸۵ متر مربع و در ۲ طبقه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل, بهرام غیبی در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ساختمان هلال احمر و امداد و نجات شهرستان نمین تا پایان امسال در 785 مترمربع و در 2 طبقه افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه این ساختمان در زمینی به مساحت 4 هکتار ساخته شده است، تصریح کرد: ساختمان فعلی جمعیت هلال احمر که در مرکز شهر واقع است به مرکز درمانی و آموزشی تبدیل می شود.

غیبی با اشاره به میزان بودجه هزینه شده برای این ساختمان گفت: برای ساخت این ساختمان 771 میلیون تومان هزینه شده است که 100 میلیون تومان آن توسط خیری که اصالتا نمینی بوده و ساکن تهران است، به جمعیت هلال احمر استان صلح شده است.

وی بیان کرد: این فرد از سهم ارث برادرش که در جوانی فوت کرده است، برای زنده نگه داشتن نام و یاد برادرش به جمعیت هلال احمر استان صلح کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان از تجهیزات، نیروی انسانی، امکانات، امدادگران ماهر و تخصصی برخوردار است.

امام جمعه شهرستان نمین نیز در این دیدار اظهار کرد: اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر در تمامی ساعات و روزها برای ارائه خدمت به مردم آماده هستند که این کار قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام علی رحیمی‌ با بیان اینکه خدمت به مردم یکی از برترین عبادات است، تصریح کرد: اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تمامی صحنه ها و حوادث به سرعت حضور پیدا کرده و به نجات مردم می پردازند که این آمار قابل تحسین است.

امام جمعه نمین با اشاره به اینکه مردم با دیدن نیروهای هلال احمر دلگرم می شوند، بیان کرد: حضور به موقع و سرعت عمل می تواند در نجات حادثه دیدگان تاثیر بسزایی داشته باشد.

در این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گفت: نجات یک فرد نجات بشریت است و اعضای جمعیت هلال احمر هم در راستای نجات جان بشریت تلاش می کنند.

حجت الاسلام حسن اسماعیلی افزود: اعضای جمعیت هلال احمر در سرما و گرما به کمک مردم و حادثه دیدگان می‌شتابند و اجر این کار با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به حضور جوانان در جمعیت هلال احمر استان,گفت: باید روحیه کمک به مردم را در جامعه بسط و گسترش داد تا مردم به همدیگر با گذشت و عطوفت رفتار کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon