«قدرت نظامی» ایران را به کشوری مقتدر در جهان مبدل کرده است

«قدرت نظامی» ایران را به کشوری مقتدر در جهان مبدل کرده است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی با دست‌یابی به علوم هسته‌ای، نظامی و ساخت ناوشکن‌ها و ناوموشک‌اندازها در جهان کشوری مقتدر شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، امیر دریادار سرتیپ حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در همایش نکوداشت دریادار دوم شهید ناصر فراهانی که در مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی‌ برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی در دو بلوک شرق و غرب در اوایل انقلاب علیه نظام اسلامی بسیج شدند تا در خیال خام خود این نظام مقدس را ساقط کنند.

وی افزود: مردم، جوانان و نیروهای نظامی و مسلح ما در این هشت سال جنگ نابرابر همچون پولادی استوار ایستادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران رهبری‌های داهیانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را سبب گذشتن از جریانات سخت عنوان و تصریح کرد: شهدای ما در نیروی دریایی و سایر قوای مسلح، با خون خود سبب آبیاری انقلاب و نظام مقدس شدند.

دریادار سیاری با برشمردن قوای قدرتی ایران گفت: در دوران قبل از انقلاب ایران در همه زمینه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی وابسته بود اما بعد از انقلاب به‌رهبری مقام معظم رهبری پیشرفت‌های بزرگی داشته‌ایم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی در زمینه هسته‌ای، نانوتکنولوژی، نظامی و ساخت ناوشکن‌ها و ناوموشک‌اندازها در جهان جزو نخستین‌ها است‌.

فرمانده نیروی دریایی ارتش‌، با بیان رشادت‌های شهید دریادار دوم ناصر فراهانی تصریح کرد: شهید فراهانی یکی از نیروهای جان بر کف نیروی دریایی و تکاور بودند که بعد از پشت سر گذاشتن دوره‌های تخصصی در ایران و انگلیس در خدمت به نظام و در هشت سال دفاع مقدس جان‌فشانی‌ها کرد و در 34 روز پرتلاطم خرمشهر زحمات زیادی را بر جان خرید و در این روزها شهید شد.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon