زیرساخت ابزارهای فرهنگی برای انتقال فرهنگ دینی آماده سازی شود

زیرساخت ابزارهای فرهنگی برای انتقال فرهنگ دینی آماده سازی شود

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید زیرساخت ابزارهای فرهنگی را برای انتقال فرهنگ دینی آماده سازی کنیم که در این مسیر ابزارهای مختلفی برای انتقال فرهنگ دینی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی اصغر کاراندیش پیش از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل  اظهار کرد: توجه در کیفیت مطلوب محتوای هنرهای زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رویکردها و سیاست های ما بوده که به جد آن را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه باید دقت کافی در ابزارهای فرهنگی انتقال دهنده به نوجوانان و جوانان کنترل داشته باشیم، تصریح کرد: نسل آینده در انتقال فرهنگ دینی، مذهبی و ایرانی نقش فعال دارند که نباید از این ویژگی غافل باشیم.

کاراندیش با تشریح اینکه انتقال فرهنگ صحیح به نسل آینده وظیفه شرعی است، گفت: مسائل شرعی باید به طور صحیح رعایت شود چرا که اگر این فرآیند صحیح نباشد سبب به وجود آمدن مشکلات دیگری می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: اگر در انتقال پیام به نسل آینده با مشکلی مواجه شویم خطا کرده ایم و علما، فضلا، روحانیون، مراجع، اصحاب فرهنگ و هنر باید همراه وزارت فرهنگ و ارشاد در ارائه یک الگو فرهنگی صحیح باشند.

وی افزود: باید زیرساخت ابزارهای فرهنگی را برای انتقال فرهنگ دینی آماده سازی کنیم که در این مسیر ابزارهای مختلفی برای انتقال فرهنگ دینی وجود دارد که برای انتقال صحیح زیرساخت ها را باید آماده کرد.

کار اندیش با بیان اینکه در تولید نرم افزارهای فرهنگی با ویژگی های بومی مشکلات اساسی داریم گفت: توجه به محتوای صحیح در هنر هفتگانه نیاز کشور است چرا که مقام معظم رهبری نیز در رهنمودهای خود به تولید محتوای متناسب با فرهنگ دینی کشور تاکیدات بسیاری داشته اند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon