دولت از برنامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دهگلان حمایت می‌کند

دولت از برنامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دهگلان حمایت می‌کند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار دهگلان با اشاره به برنامه دولت برای گسترش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف گفت: دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دهگلان در چهارچوب قوانین کشور حمایت می‌کند.

یحیی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به مشکلات مختلف شهرستان دهگلان اظهار کرد: فرمانداری شهرستان دهگلان به در سال 1387 تاسیس شده با این وجود هنوز هم مشکلات فراوانی در این شهرستان وجود دارد.

وی گفت: مشکلات دهگلان را شاید بتوان به چند دسته تقسیم کرد که یکی از عمده‌ترین این مشکلات نارسایی‌هایی است که ریشه در گذشته دارد و  یکی دیگر از مشکلات این شهرستان ساختار و فضای اداری دهگلان است.

فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: شهرستان دهگلان در بحث عمرانی هم با مشکلاتی روبرو است  و از آنجا که اعتبارات عمرانی در حد قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده‌اند وجود این مشکلات تا حدی طبیعی است.

وی گفت: تکمیل و اتمام طرح‌هایی که در دولت قبل تصویب شده نیز به کندی پیش می‌رود و حتی احداث ساختمان فرمانداری نیز تاکنون تنها پیشرفتی 30 درصدی داشته است.

نظری با اشاره به کمبود اعتبارات گفت:برای احداث ساختمان کتابخانه مرکزی دهگلان و کانون فرهنگی شهر و به طور کلی در بحث ساخت و احداث ساختمان‌های دولتی در دهگلان با کسری بودجه مواجه هستیم.

وی بخش دیگری از مشکلات را ارتقای سطح شهرستان و بالا رفتن به حق سطح انتظارات دانست و خاطر نشان کرد: عدم وجود فضای کافی برای ادارات و کمبود نیروی انسانی و منابع دولتی مانع خدمات رسانی مطلوب و مد نظر به شهروندان است.

فرماندار دهگلان گفت: آنچه که برای مردم دهگلان اهمیت دارد راه‌سازی و برطرف شدن مشکلات آب شرب روستایی است که در این 2 حوزه با مشکلاتی مواجه هستیم که تلاش می‌کنیم موانع سر راه این حوزه از میان برداشته شوند.

وی با اشاره به مشکل اشتغال در شهرستان دهگلان اظهار کرد: شهرستان دهگلان برای حل مشکلات این بخش نیازمند سرمایه گذاری است و از مردم منطقه و سرمایه گذاران برای حل مشکلات اسن شهرستان دعوت به فعالیت می‌کنیم.

نظری با اشاره به برنامه دولت برای گسترش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف گفت: دولت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دهگلان در چهارچوب قوانین کشور حمایت می‌کند.

وی با اشاره به محور اصلی سیاست‌های دولت در شهرستان افزود: در حال حاضر ایجاد اشتغال و جذب سرمایه یکی از موارد مهم این سیاست‌هاست که به دنبال عملیاتی کردن برنامه‌های طراحی شده هستیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon