ابوالشهدا قائمی مدافع حریم ولایت و ایران اسلامی بود


ابوالشهدا قائمی مدافع حریم ولایت و ایران اسلامی بود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت به مناسبت در گذشت ابوالشهدا حجت الاسلام والمسلمین قائمی، گفت: این روحانی وارسته و پدر دو شهید و پنج جانباز، پس از انقلاب دوشادوش رزمندگان اسلام، مدافع حریم ولایت و ایران اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی عضو مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین قائمی پدر دو شهید و پنج جانباز با صدور بیانیه‌ای درگذشت وی را تسلیت گفت، در متن این بیانیه آمده است: خبر رحلت حجت الاسلام والمسلمین قائمی، روحانی وارسته، پدر دو شهید و پنج جانباز که پس از انقلاب دوشادوش رزمندگان اسلام، مدافع حریم ولایت و ایران اسلامی بود موجب تاثر وتالم فراوان گردید.

در ادامه این بیانیه آمده است: آن روحانی مجاهد و انقلابی که از مبارزین دوران پیش از انقلاب نیز بوده با آثار وجودی و با برکت خود توانست موجب عزت و سرافرازی این منطقه باشد، امید است این پرچم برافراشته شده توسط فرزندان برومندش همچنان در اهتزاز بماند.

اینجانب فقدان آن فقید سعید را به همه بازماندگان تسلیت گفته و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم علو درجات وحشر با اولیاء و فرزندان شهیدش و برای مردم و بیت معزز، صبر و اجر و عزت دنیا و آخرت را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon