کاستا به ما از مصدومیت همسترینگش چیزی نگفته بود

کاستا به ما از مصدومیت همسترینگش چیزی نگفته بود

خبرگزاری تسنیم: کشمکش آقای خاص و مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا بر سر مصدومیت مهاجم آبی‌پوشان لندن همچنان ادامه داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینطور که به نظر می‌رسد داستان جنجالی مصدومیت دیه‌گو کاستا، مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی که ژوزه مورینیو آن را به بی‌مسئولیتی مسئولان تیم ملی اسپانیا در قبال این بازیکن نسبت داده است به این زودی به پایان نخواهید رسید.

مورینیو که در چند مورد از جمله دو روز پیش (سه‌شنبه) مسئولان کادر فنی تیم ملی اسپانیا را به درک نکردن شرایط کاستا متهم کرده و آن را مسبب تشدید مصدومیت جدید ستاره پیشین اتلتیکومادرید جلوه داده بود این بار با پاسخ پزشک تیم ملی اسپانیا مواجه شده است، کسی که ادعا می‌کند کاستای 25 ساله در اردوی اخیر ماتادورها در مرحله انتخابی یورو 2016 دچار مصدومیت جدیدی نشده است.

خوان خوسه گارسیا کوتا، پزشک تیم ملی اسپانیا در گفت‌وگو با آی بی تایمز انگلیس گفت: کاستا در آخرین حضورش در اردوی تیم ملی اسپانیا هیچ چیز درباره مشکل همسترینگش به ما نگفت. کاستا زمانی که به تیم ملی آمد به ما گفت که یک درد جزئی در ناحیه کشاله ران خود احساس می‌کند اما چیز مهم نیست. او احتمالاً پیش از حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا با همان درد برای چلسی بازی کرده بود اما در اردوی تیم ملی هیچ شکایتی از این درد نداشت.

پزشک ماتادورها افزود: فیزیوتراپ‌های تیم برای کاستا همان تمرینات را در نظر گرفتند که برای تمام بازیکنان در نظر داشتند و او هم بدون هیچ محدودیتی این تمرینات را انجام داد. من حتی نمی‌‌گویم که او آسیب دید یا مشکلی برای بازی داشت. تنها مشکلی که کاستا هنگام حضور در اردوی تیم ملی داشت دردی جزئی بود که اکثر فوتبالیست‌های دنیا آن را تجربه می‌کنند. درد کاستا آنقدر ناچیز بود که او حتی درخواست نکرد معاینه‌اش کنیم یا اینکه عکسی از پایش بگیریم.

مورینیو پیش از آغاز دور اخیر بازی‌های مرحله انتخابی یورو 2016 فرانسه،‌ از مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا خواسته بود که در صورت امکان به دیه‌گو کاستا استراحت بدهند تا مصدومیت جزئی او برطرف شود اما کاستا خودش برای رفتن به اردوی ماتادورها اصرار ورزید و از زمانی که این اردو را ترک کرده دچار مصدومیتی بود که او را از فرم ایده‌‌‌آلی که در ابتدای فصل داشت دور کرده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon