مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد/ هواداران بدون حاشیه به ورزشگاه بیایند

مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد/ هواداران بدون حاشیه به ورزشگاه بیایند

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت:‌ مساوی در بازی فردا به درد هیچ‌یک از ۲ تیم نمی‌خورد و تلاش می‌کنیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، یونس باهنر در نشست خبری قبل از بازی با گسترش‌فولاد تبریز درباره علت غیبت خطیبی اظهار کرد: رسول خطیبی با توجه به اینکه 2 سال در گسترش فولاد حضور داشته بود به احترام این تیم در نشست خبری حضور پیدا نکرد.

وی درباره دیدار فردا خاطرنشان کرد: مساوی در این مسابقه به درد هیچ‌یک از 2 تیم نمی‌خورد و برای کسب 3 امتیاز وارد زمین مسابقه می‌شویم و اصلاً به مساوی یا باخت فکر نمی‌کنیم و سعی داریم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

مربی تیم تراکتورسازی درباره تغییر دروازه‌بان این تیم در دیدارهای اخیر گفت: ارنج ما روز بازی مشخص می‌شود و از قبل قابل پیش‌بینی نیست. حامد لک قبل از بازی با سایپا خوب تمرین کرد و در این بازی به صورت فیکس استفاده شد.

باهنر با اشاره به حضور هواداران تراکتورسازی در بازی فردا تأکید کرد: من از هواداران می‌خواهم در بازی فردا بدون حاشیه به ورزشگاه بیایند و تیمشان را مورد تشویق قرار دهند؛ همانطور که سال قبل هم دیدید دربی تبریز هیچ حاشیه‌ای نداشت و هواداران به هیچ‌یک از 2 تیم توهینی نکردند و فقط به تشویق تیمشان پرداختند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حضور ماهینی در ملوان قطعی است، خاطرنشان کرد: نظام‌وظیفه مشخص کرده است کدام بازیکنان سرباز هستند و باید در تیم‌های نظامی حضور پیدا کنند ولی تا نیم‌فصل چیزی مشخص نیست و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود هنوز قطعی نیست و باشگاه‌ها فقط با بازیکنان صحبت کرده‌اند و نظام‌وظیفه نامه داده است که خودمان تعیین‌تکلیف خواهیم کرد.

مربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: از میان سربازانی که نظام‌وظیفه برای تراکتورسازی در نظر می‌گیرد بازیکنانی را که کادر فنی بخواهند جذب می‌کنیم و علاوه بر آن بازیکنانی غیرسرباز هم جذب خواهیم کرد تا تیم‌مان را برای لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا قدرتمند کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon