بزرگترین مجتمع کودک و نوجوان غرب کشور در کرمانشاه راه‌‌اندازی می‌شود

بزرگترین مجتمع کودک و نوجوان غرب کشور در کرمانشاه راه‌‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: بزرگترین مجتمع کودک و نوجوان غرب کشور در کرمانشاه در حال ساخت است و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضا موزونی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به ساخت بزرگترین مجتمع کودک و نوجوان غرب کشور در کرمانشاه اظهار کرد: این مجتمع از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در نیمه نخست سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کانون پرورش فکری نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه بزرگترین مجتمع کودک و نوجوان غرب کشور در پارک معلم شهر کرمانشاه احداث شده است عنوان کرد: برای این مجتمع فرهنگی آموزشی با2000 متر مربع زیربنا که 1000 متر مربع آن مربوط به ساختمان است بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

موزونی با تأکید بر اینکه بزرگترین مجتمع کودک و نوجوان غرب کشور در پارک معلم از نقاط پرجمعیت شهر کرمانشاه احداث شده است بیان کرد: این مجتمع همچون دیگر مراکز کانون پرورش فکری دارای بخش‌های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری است.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع از طرح‌های منحصر به فرد فرهنگی در کرمانشاه است عنوان کرد: این مجتمع علاوه بر شعبه‌ای برای فروش محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داری آمفی تئاتری با آخرین تجهیزات سمعی و بصری و 200 نفر ظرفیت است.

موزونی با بیان اینکه این مجتمع مجهز به کتابخانه است خاطرنشان کرد: جذب کودکان و نوجوانان به سمت برنامه‌های کانون پرورش فکری، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جلب اعتماد خانواده‌ها از مهمترین اهداف احداث بزرگترین مجتمع کودک و نوجوان غرب کشور در کرمانشاه است.

وی با اشاره به موفقیت اعضای کانون در مسابقات بین‌المللی افزود: "رها خرمی" یکی از اعضای کانون پرورش فکری کرمانشاه در نهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی "رنگین کمان" کشور رومانی در سال 2014 که با موضوع "عشق به زمین" و با هدف بیدار کردن حس مسئولیت‌پذیری کودکان برای حفظ محیط‌ زیست برگزار شد، دیپلم افتخار را کسب کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon