خادم: جام‌جهانی کشتی اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود


خادم: جام‌جهانی کشتی اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون کشتی ایران از برگزاری جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی در ابتدای اسفندماه امسال خبر داد و گفت: حجم قابل توجهی از بدهی‌های فدراسیون به جای خود باقی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رسول خادم در حاشیه مسابقات کشتی جایزه بزرگ باشگاه‌های ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همدان میزبانی خوبی را در مسابقات قهرمانی جوانان کشور و رقابت‌های لیگ کشتی ایران داشته است.

وی درباره سطح فنی مسابقات لیگ کشتی نیز گفت: به دلیل حضور کشتی‌گیران مطرح در این دوره از رقابت‌ها، حساسیت‌هایی ناشی از رقابت‌های باشگاه‌های کشور وجود دارد که شاید بر سطح فنی این رقابت‌ها تاثیر داشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی ایران  با بیان اینکه کشتی‌گیران برتری از اوزان مختلف در این رقابت‌ها حضور دارند، تصریح کرد: چند چهره مطرح و مدعی در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند که به سطح فنی رقابت‌های باشگاهی افزوده است.

وی بیان کرد: امیدوارم فارغ از هر نتیجه و اهدافی که در این مسابقات دنبال می‌کنیم بار فنی نیز برای کشتی کشور به دنبال داشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی ایران  درباره میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های جهان نیز گفت: تفاهم‌نامه میزبانی جویبار امضا شده و  هفته اول آذرماه جام باشگاه‌های جهان را با وجود امکانات موجود برگزار می‌کنیم.

خادم درباره برنامه‌های آینده فدراسیون کشتی نیز گفت: مسابقات جام باشگاه‌های جهان در آذرماه، جام یادگار امام در رده نوجوانان، جام تختی در کرمانشاه و جام جهانی کشتی در ابتدای اسفند ماه در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های امسال بسیار فشرده و سنگین است، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مربوط بتوانیم برنامه‌ها را به درستی و مناسب برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی ایران درباره بدهی‌های فدراسیون نیز گفت: متاسفانه حجم قابل توجهی از بدهی‌های فدراسیون کشتی به جای خود باقی است، فدراسیون نیز تا حدی توانسته برخی از کسانی که فدراسیون به آنها بدهی داشته، پرداخت‌هایی داشته باشد.

وی عنوان کرد: از صبر کسانی که در طول این چند سال مطالبات خود را از فدراسیون کشتی با اخلاق‌مداری پیگیری کرده و سعه صدر داشتند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon