۳ امتیاز بازی متعلق به آذربایجان است/ عشق به هواداران را به ۳ امتیاز نمی‌فروشم

3 امتیاز بازی متعلق به آذربایجان است/ عشق به هواداران را به 3 امتیاز نمی‌فروشم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز گفت: من باید نمک‌نشناس باشم که به خاطر ۳ امتیاز عشق بین خودم و هواداران را خراب کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: هر 2 تیم متعلق به فوتبال آذربایجان هستند و تراکتورسازی بزرگترین و محبوب‌ترین تیم شمالغرب کشور محسوب می‌شود که ما این تیم را برادر بزرگتر خودمان می‌دانیم و من از بازیکنانم خواستم فردا یک بازی جوانمردانه و بدون حاشیه ارائه دهند.

وی افزود: با کمال احترام به تراکتورسازی و هوادارانش مقابل این تیم بازی می‌کنیم و در وحله اول امیدوارم مردم از این بازی راضی باشند و در وحله دوم تیمی که لایق پیروزی باشد به نتیجه لازم دست یابد.

سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز خاطرنشان کرد: ما در بازی فردا 2 بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت که در اقدامی جالب به ما گفتند مختاری به دلیل مشکل پایان خدمت نمی‌تواند بازی کند و جالب‌تر از آن امین درویشی که در جام حذفی اخراج شده بود در دیدار لیگ برتر قادر به همراهی تیم‌مان نخواهد بود و با بازیکنان امید هم که حساب می‌کنم 18 نفر برای بازی فردا نداریم ولی چون مقابل تراکتورسازی هستیم برای ما فرق زیادی نمی‌کند و اگر در دیدار پرسپولیس این اتفاق رخ می‌داد بیشتر ناراحت می‌شدم چون فردا 3 امتیاز متعلق به فوتبال آذربایجان است.

کمالوند درباره صحبت‌های مطرح شده بین میراب و آذرنیا گفت: این مسائل به حوزه فنی ارتباطی ندارد؛ من 17 سال مربیگری کردم و تاکنون حتی یکبار در تیم‌هایم بازیکن دوپینگی نداشته‌ام و خوشبختانه در این بازی هم تست دوپینگ گرفته شد و تا یکماه بعد همه چیز مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: من دوست دارم حواشی از بین برود و تا روز بازی با شهدای ارتش اصفهان می‌گفتند کارت مربیگری کمالوند صادر نمی‌شود ولی دیدید که در این بازی کارت مربیگری من صادر شد و تمامی این صحبت‌ها دروغ بود. من پیشنهاد می‌دهم اگر کسی از چیزی اطمینان پیدا نکرده صحبتی انجام ندهد.

سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز تأکید کرد: ما کار سختی در گسترش فولاد تبریز داریم و در شرایط سختی این تیم را تحویل گرفتم. من در هرکدام از تیم‌هایی بودم همیشه ابتدای کار مشکلاتی داشتیم. زمان حضور در تراکتورسازی 14 امتیاز از شاهین عقب بودیم ولی در پایان فصل جبران کردیم و به لیگ برتر صعود کردیم؛ زمانی هم که در شهرداری بودم چنین اتفاقی افتاد و در پایان به لیگ برتر رسیدیم و این بار هم قول می‌دهم که نتایج گسترش فولاد در نیم‌فصل دوم بهتر می‌شود و به زمان نیاز داریم.

کمالوند گفت: در حال حاضر که من به گسترش فولاد آمدم دستم بسته است و نمی‌توانم به دنبال هر بازیکنی بروم؛ اگر ابتدای فصل بود بازیکنان بهتری می‌توانستیم جذب کنیم ولی در حال حاضر باید به آنچه که در دسترس است کفایت کنیم.

وی درباره رویارویی‌اش با هواداران تراکتورسازی تصریح کرد: من باید خیلی نمک‌نشناس باشم که عشق بین خودم و هواداران را به خاطر 3 امتیاز خراب کنم. دوست دارم فردا 100 هزار هوادار به ورزشگاه بیایند چون کسی نیست که از عشق من به تراکتور بی‌خبر باشد. 

سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز ادامه داد: گفته می‌شود که باشگاه گسترش فولاد می‌خواهد در بازی فردا جایگاه پرشورهای تراکتورسازی که پشت نیمکت ما است خالی بگذارد که این هم یک دروغ دیگر است و من هر اسمی در فوتبال ایران پیدا کردم به خاطر نام تراکتور بود و دوست داشتم هیچ‌موقع مقابل این تیم حضور نیابم و اگر فدراسیون جریمه نمی‌کرد در بازی فردا هم حاضر نمی‌شدیم ولی این دور از اخلاق حرفه‌ای است.

کمالوند در پاسخ به سوال یکی از خبرنگار مبنی بر اینکه خطیبی زمانی شاگر او بوده است در تقابل با او چه حسی دارد گفت:‌ خطیبی شاگرد من نبود و عزیز من بود و امیدوارم این مربی همیشه مؤفق باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon