مبلغان نیازهای واقعی مخاطبان را شناسایی کنند

مبلغان نیازهای واقعی مخاطبان را شناسایی کنند

خبرگزاری تسنیم: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مهمترین وظیفه مبلغان دینی، شناسایی نیازهای اساسی و تفکیک نیازهای واقعی مخاطبان از نیازهای کاذب آنان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی کافی ظهر امروز در جلسه هماهنگی ارتقای سطح کیفی و کمی برگزاری گفتمان های دینی در اردبیل با قدردانی از همکاری های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سایر نهادها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی استان، در برگزاری جلسات گفتمان دینی و اعزام روحانیون به مدارس اظهار کرد: همکاری و مشارکت این نهادها در امر برگزاری هر چه بهتر گفتمان های دینی در مدارس اردبیل قابل توجه است.

وی تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان، در سال تحصیلی گذشته  با برگزاری تعداد 1 هزار و 316 جلسه گفتمان و با 512  موضوع متنوع، با حضور بیش از 76  هزار نفر دانش آموز در قالب 503 مدرسه موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

کافی با اشاره به استقبال زیاد دانش آموزان از مباحث دینی به دلیل فضای معنوی و باورهای دینی مردم استان گفت: ولایت مداری استان اردبیل شهره عام و خاص است و مردم هم علاقه خاصی به مباحث مذهبی دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: روحانیون اعزامی باید در کنار مخاطب شناسی دانش آموزان به ارائه مطالبی که در بین دانش آموزان مقبولیت زیادی دارند، بپردازند.

وی نیاز سنجی مخاطبان را از مهم ترین اولویت های گفتمان های دینی دانست و افزود: مهمترین وظیفه مبلغان دینی، شناسایی نیازهای اساسی و تفکیک نیازهای واقعی مخاطبان از نیازهای کاذب آنان است.

کافی اظهار کرد: این روحانیون به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی دانش آموزان، در مدارس حاضر شده و با تشکیل نشست های دانش آموزی به پرسش ها و ابهامات و شبهات دینی آنها پاسخ داده و آخرین اطلاعات در زمینه های گوناگون اعتقادی و تربیتی را در اختیار آنها می گذارند.

جلسه هماهنگی در مورد ارتقای سطح کیفی و کمی برگزاری گفتمان های دینی به منظور کیفیت بخشی گفتمان های دینی در مدارس، با حضور اساتید روحانی اعزامی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon