گارسیا: برایم مهم نیست که یوونتوس چطور نتیجه می‌گیرد

گارسیا: برایم مهم نیست که یوونتوس چطور نتیجه می‌گیرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال رم گفت برای او و مردانش مهم نیست که یوونتوس یک هفته نتیجه می‌گیرد و در یک بازی دیگر مانند دیدارش برابر جنوا متوقف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (چهارشنبه) در هفته نهم سری A و در خانه تیم جنوا برای اولین بار در این فصل متحمل شکست شد و این فرصت را به نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌‌‌‌اش، رم داد که با بانوی پیر هم‌امتیاز شود. با این وجود این اتفاق برای رودی گارسیا، سرمربی جالوروسی چندان مهم نبوده و او تأکید کرده است دغدغه نتیجه گرفته یا نگرفتن یوونتوس را ندارد.

گارسیا که شاگردانش به لطف پیروزی شب گذشته برابر چزنا اکنون با یوونتوس هم‌امتیاز هستند و به دلیل شکست در بازی رودروی خود با این تیم در رده دوم جدول قرار دارند، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: برای ما کسب پیروزی در بازی برابر چزنا اهمیت داشت و این تنها چیزی است که به آن بها می‌دهم. نتایج یوونتوس برای ما اهمیتی ندارند. من فقط روی عملکرد و نتایج تیم خودم تمرکز دارم و اینکه رم چگونه در مسیرش حرکت می‌کند.

گارسیا در ادامه به اهمیت گل دقیقه 8 ماتیا دسترو برای رم در جدال با چزنا تأکید کرد و اظهار داشت: ما به توانایی‌های خود اطمینان داریم اما زمانی که شما برابر تیمی بازی می‌کنید که با 11 بازیکنش دفاع می‌کند باید هرچه زودتر گل بزنید وگرنه کار برای شما سخت می‌‌شود. خوشبختانه ما در اوایل نیمه اول بازی توانستیم یک گل حیاتی بزنیم اما بازی هنوز تمام نشده بود. برای حصول اطمینان از پیروزی باید گل دوم را هم می‌زدیم و این کار را در نیمه دوم انجام دادیم.

سرمربی فرانسوی رم خاطرنشان کرد: رم می‌توانست حداقل دو گل دیگر به ثمر برساند اما دروازه‌بان چزنا عملکرد بسیار خوبی داشت، ضمن اینکه بازیکنان ما هم قدر چند فرصت خوب را ندانستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon