بررسی روزانه امنیت سیستان و بلوچستان در کمیته امنیت داخلی مجلس

بررسی روزانه امنیت سیستان و بلوچستان در کمیته امنیت داخلی مجلس

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس از بررسی روزانه امنیت سیستان و بلوچستان در این کمیته خبر داد.

محمدرضا محسنی‌ثانی رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با تاکید بر اینکه وضعیت استان سیستان و بلوچستان مورد رصد هر روز ماست، گفت: فعل و انفعالات این استان و رخدادهایی که پیش می‌آید را دنبال می‌کنیم و در جریان آنها هستیم.

وی ادامه داد: تا به حال در این زمینه چندین جلسه با حضور مسئولان مربوطه برگزار کردیم و در چند روز آینده با حضور مسئولان مربوطه که مستقیما درباره امنیت استان، مسئول هستند مانند وزیر کشور و دیگر مسئولان جلسه داریم تا مسائلی که تاکنون در جلسات قبلی عنوان شده و مصوباتی که داشتیم را ارزیابی کنیم.

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس با بیان اینکه شکل تبادل آتش خمپاره، مشخص نیست و اخباری که در این زمینه منتشر شده‌، رسمی نیست، تصریح کرد: این موضوع نیز در جلسه مذکور بررسی می‌شود.

محسنی‌ثانی از حضور مسئولان محلی در این زمینه و مسئولان ملی در جلسه بررسی وضعیت امنیتی استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: قرار است این جلسه در وزارت کشور برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه بررسی خواهیم کرد، اگر دوباره بازرسی از مرزها اقتضا کند که بازدیدی صورت بگیرد، این کار را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon