برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در دفتر تسنیم قم


برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در دفتر تسنیم قم

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی سپاه استان قم گفت: تشییع پیکر شهید گمنام در دفتر خبرگزاری تسنیم در این استان ، انشالله بتواند برکتی برای برنامه‌های خبرگزاری تسنیم باشد.

اکبر بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در دفتر خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: خوشحالم که در ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله (ع) توفیق پیدا کردم که در دفتر خبرگزاری تسنیم که یکی از خبرگزاری‌های فعال و با نشاط و ارزشی است حضور پیدا کنم.

معاون فرهنگی سپاه قم افزود: این افتخارهم دارم که حضور من در دفتر خبرگزاری تسنیم همزمان شده با مراسم تشییع پیکر این شهید و میهمان عزیزی که از عرش به فرش آمده است و توفیق داشتم تا تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های شهدا داشته باشم.

بختیاری با اشاره به اینکه شهدای گمنام سبب عطر آگین شدن جامعه می‌شوند بیان کرد: شهدای گمنام شهدایی هستند که هر از چند گاهی به ما سر می‌زنند و امروز توفیق پیدا کردم در کنار این شهید گمنام عزیز در دفتر شما باشم.

وی با اشاره به اهمیت حضور شهدا در کشور عنوان کرد: شهدای گمنام یاد و خاطره شهیدان و 8سال دفاع مقدس را برای ما زنده می‌کنند و این برای ما یک افتخار است.

معاون فرهنگی سپاه قم با تصریح بر باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم تصریح کرد: انشالله حضور این شهید گمنام در دفتر خبرگزاری تسنیم بتواند برکتی برای برنامه‌های خبرگزاری تسنیم باشد.

بختیاری با تحسین برانگیز دانستن اقدام خبرگزاری تسنیم در زنده نگه داشتن یاد شهدا خاطر نشان کرد: با این اقدام خوبی که خبرگزاری تسنیم انجام داد انشالله که خود شهدا هم به شما در این عرصه فرهنگی کمک کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon