تجمع عاشوراییان در ۱۳ آبان با هدف برائت از یزیدیان زمان در کشور برگزار می‌شود

تجمع عاشوراییان در 13 آبان با هدف برائت از یزیدیان زمان در کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تقارن ۱۳ آبان امسال با روز عاشورا یک فرصت استثنایی و بستر مناسبی است تا با اعلام بیزاری از یزیدیان زمان در صف حسینیان با آرمان بلند حسین(ع) تجدید بیعت کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جلسه جهاد فرهنگی در اردبیل اظهار کرد: همزمان با یوم الها 13 آبان در همه شهرها به ویژه در تهران و مقابل لانه جاسوسی دستجات عزاداری با ندای لبیک یا حسین تجمع عاشورایی برگزار می کنند تا از دشمن خونخوار و غدار زمان و یزید روزگار، آمریکای جنایتکار اعلام بیزاری کنند.

وی با بیان اینکه امروز جبهه استکبار در تلاش است تا ماهیت نظام اسلامی و ارزشی و ولایی ما را تهی از همه حرکت ها و برنامه ریزی ها کند، گفت: ما در 13 آبان همراه با دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم ندای همراهی با کاروان امام حسین(ع) و بیزاری از پرچم کفر و یزیدیان را سر می دهیم و تلاش می کنیم تا حقیقت جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شود.

نقدی با اشاره به امر جهاد فرهنگی با تکیه بر توان بسیج و بصیرت بالای این نیروها تصریح کرد: همه باید مراقب باشیم تا در این جهاد مقدس گرفتار تله دشمنان نشویم چرا که امروز بزرگ ترین آسیب و تهدید در جامعه ما تهدید و آسیب فرهنگی است به طوری که نظام بیگانه با راه اندازی صدها کانال مستهجن به سراغ ملت ایران آمده تا آنها را از میسر خود دور کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین فعالیت بسیج را فعالیتی در راستای تقویت جبهه فرهنگی، شناسایی استعدادها با بهره گیری از 110 پایگاه استعدادیابی و توانمندسازی این حرکت ها برشمرد و افزود: امیدواریم در این میدان توان افزایی موفق عمل کنیم.

همزمان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارردبیل از سالن ورزشی شهید یوسفی سادات و 2 حوزه برادران و خواهران شهید رجایی و حضرت رقیه(س) در اردبیل با صرف اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 110 میلیون تومان بهره برداری شد که رئیس سازمان بسیج مستضعفان در این مراسم از افتتاح هزار سالن ورزشی در هفته بسیج خبر داد که همه این سالن ها را بسیجیان با توان اجرایی خود احداث کرده اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon