وزیر دفاع آمریکا: حل بحران سوریه نیازمند وقتی طولانی است

وزیر دفاع آمریکا: حل بحران سوریه نیازمند وقتی طولانی است

خبرگزاری تسنیم: وزیر دفاع آمریکا گفت: حل بحران سوریه نیازمند وقتی طولانی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، چاک هیگل وزیر وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: حل بحران سوریه نیازمند وقتی طولانی است.

وی افزود: ما به خاطر همین پیچیده بودن بحران سوریه و وقت گیر بودن حل این بحران، تشکیل یک ائتلاف تأثیرگذار در خاورمیانه را ادامه خواهیم داد.

وزیر دفاع آمریکا گفت: این فقط کشور ما نیست که باید درباره آینده سوریه تصمیم بگیرد بلکه همه کشورهای خاورمیانه باید در یافتن راه حل مشارکت داشته باشند.

هیگل افزود: ممکن است بشار اسد از حملات آمریکا علیه داعش سود ببرد اما سیاست آمریکا همچنان بر کناره گیری وی از قدرت استوار است.

رئیس پنتاگون در ادامه گفت: ما مطلعیم که برخی از زندانیان سابق گوانتاما به جنگ بازگشته اند.

وزیر دفاع آمریکا با ابراز نگرانی از طرح واشنگتن درباره سوریه خواستار دیدگاهی واضح تر درباره آینده نظام اسد شد.

وی ضمن وحشی توصیف کردن جنایات داعش در حق قبایل عربی گفت: این جنایت، حقایق آنچه که ما با آن سر و کار داریم را نشان می‌دهد.

این مقام ارشد آمریکایی در ادامه گفت: پنتاگون تلاش می‌کند کارشناسان نظامی به منطقه الانبار عراق بفرستد. هیگل گفت: دولت عراق نسبت به ارائه کمک‌های نظامی به قبایل مثبت عمل کرده است.

ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز در این کنفرانس خبری گفت عراق نشانه های مثبتی از خود برای حمایت نظامی از قبایل عراقی نشان داده است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان