شناخت کافی از آذرخش بندرعباس نداشتیم / بازی مقابل آذرخش بسیار سخت و نفس گیر بود


شناخت کافی از آذرخش بندرعباس نداشتیم / بازی مقابل آذرخش بسیار سخت و نفس گیر بود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بازرگانی ایده آل یزد با بیان اینکه شناخت کافی از آذرخش بندرعباس نداشتیم، گفت: بازی مقابل آذرخش بسیار سخت و نفس‌گیر بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد حسن باغبان صالحی عصر امروز پس از کسب پیروزی در ‌نخستین بازی لیگ دسته یک فوتسال کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی امروز مقابل آذرخش بندرعباس بسیار سخت و نفس‌گیر بود.

وی افزود: دلیل سختی این بازی این بود که بازی امروز نخستین دیدار ما در این فصل بود و هیچ یک از 2 تیم شناخت کافی نسبت به تیم مقابل نداشت.

سرمربی بازرگانی ایده آل یزد تصریح کرد: البته بدون هیچ شناختی از یکدیگر هم نبودیم ولی شناخت اندک بود و نمی‌توانستیم به راحتی در این بازی برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

باغبان صالحی تصریح کرد: تیم ما در این فصل بسیار خوب است و می‌توانیم منتظر نتایج بهتری از این تیم باشیم، در این بازی هم مشکلاتی داشتیم که دلیل آن این بود که در نختسین هفته لیگ دسته یک بازی کردیم.

وی بیان کرد: چون این بازی اول فصل بود، ما هنوز زمان لازم برای بهتر شدن را داریم و می‌توانیم در این فصل خوب کار کنیم.

سرمربی بازرگانی ایده آل یزد تصریح کرد: تیم ما در این فصل دیر بسته شد و به همین دلیل نتوانستیم آمادگی لازم را در ابتدای این فصل کسب کنیم، اگر آمادگی لازم را داشتیم در این بازی هم بسیار بهتر می‌بودیم.

باغبان صالحی عنوان کرد: در هر صورت هفته به هفته بهتر می‌شویم و انشاالله می‌توانیم در هفته‌های آینده هم امتیاز کامل بازی‌ها را کسب کنیم.

انتهای پیام/ م

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon