پیگیری طرح امر به معروف و نهی از منکر با جدیت ادامه می‌یابد

پیگیری طرح امر به معروف و نهی از منکر با جدیت ادامه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس تحت‌تأثیر فضاسازی‌ها قرار نمی‌گیرد و در شکل‌‌گیری قانون «امر به معروف و نهی از منکر» بسیار جدی هستیم.

مجتبی رحماندوست نماینده تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به برخی تلاش‌ها برای گره زدن جنایت اسیدپاشی با طرح امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: این کار نهایت نامردی است.

وی افزود: جریانی که چنین موضوعی را پیگیری می‌کند، برای اینکه اجرای اصل امر به معروف و نهی از منکر را تحت‌الشعاع قرار دهد، مسائل شخصی را به این مسأله گره می‌زند.

رحماندوست با تأکید بر اینکه نمایندگان ملّت تحت‌تأثیر این فضاسازی‌ها قرار نمی‌گیرند، متذکر شد: اسیدپاشی‌‌ها یک جریان غیر سازمان یافته و احتمالاً با انگیزه‌های شخصی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما در پیگیری طرح امر به معروف و نهی از منکر بسیار جدی هستیم و بنده شخصاً طرح اولیه را در این زمینه تنظیم کردم و به نمایندگان ارائه دادم.

رحماندوست خاطرنشان کرد: این طرح دو فوریتی حدود 28 بند دارد که ما تاکنون حدود 13 بند آن را بررسی کرده‌ایم اما بررسی آن در مجلس با جدیت ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon