کی‌روش: منچستریونایتد توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد

کی‌روش: منچستریونایتد توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است نمی‌توان از حالا قهرمان لیگ برتر انگلیس را پیش‌بینی کرد و شاگردان لوئیز فن‌خال هنوز شانس قهرمانی دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس ‌کی‌روش که به منظور حضور در کارگاه‌ آموزشی مربیان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در کوالالامپور مالزی به سر می‌برد در حاشیه این کارگاه‌ آموزشی در خصوص رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس گفت: با توجه به تجربه‌ای که از حضور در لیگ برتر انگلیس دارم باید بگویم چهره قهرمان لیگ برتر معمولاً از ماه دسامبر، ژانویه و اوایل فوریه مشخص می‌شود.

مربی پیشین تیم منچستریونایتد اضافه کرد: بر این باورم که منچستریونایتد توانایی قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر را دارد و این شدنی است. شیاطین سرخ روند رو به رشدی را در پیش گرفته‌اند و حالا تیمی باثبات‌تر هستند. به اعتقاد من منچستریونایتد تحت هدایت لوئیز فن‌خال در پایان فصل جاری می‌تواند در جایگاه قهرمانی قرار بگیرد.

کی‌روش گفت: رونالدو پس از پشت‌ سر گذاشتن دوران مصدومیتش، در فصل جاری خیلی عالی ظاهر شده است. به نظرم امسال کاندیداهای زیادی برای دریافت عنوان توپ طلای فیفا وجود ندارد و تنها دو یا سه بازیکن هستند که شاید بتوانند مانع راه کریس در کسب این عنوان شوند.

وی با تمجید از کاپیتان سرخپوشان اولدترافورد اظهار داشت: رونی یک جنگجو است و روحیه بالای خودش را هم به تیم انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon