قاچاق کالا برای تروریست‌های عرسال با پوشش سیاسی در لبنان

قاچاق کالا برای تروریست‌های عرسال با پوشش سیاسی در لبنان

خبرگزاری تسنیم: منابع امنیتی از ارسال برخی محموله‌های غذایی و پزشکی زیر پوشش مراجع سیاسی به تروریست‌ها در کوهستان‌های عرسال خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منابع امنیتی و سیاسی به روزنامه الاخبار اعلام کردند که محموله‌های مواد غذایی و کمک‌های پزشکی که دیروز به کوهستان‌های عرسال رسیده، در اختیار آوارگان سوریه قرار خواهد گرفت.

این درحالیست که منابع آگاه از روند مذاکرات در پرونده گروگان‌های نظامی به این روزنامه اعلام کردند که کالاهای مذکور به دست گروگان‌های تروریست که در بلندی‌های عرسال حضور دارند، خواهد رسید.

براساس این گزارش انتقال کالاها به بلندی‌های عرسال ساده‌تر از روزهای قبل ادامه پیدا می‌کند و مبالغ مالی زیادی به دست ربایندگان رسیده است.

در همین راستا ارتش لبنان شنبه گذشته یک خودرو را که در حال عزیمت به عرسال بود، توقیف کرد که در داخل آن بیش از 250 هزار دلار وجود داشت. تحقیقات از راننده خودرو نشان داد که وی قصد داشته این پول‌ها را به واسطه‌هایی در عرسال برساند تا آن‌ها به دست تروریست‌ها برسد. 

با این وجود مداخله‌های مراجع عالی سیاسی باعث شد که خودرو و راننده آن و اموال توقیف‌ شده آزاد شوند.

منابع ذی‌ربط اعلام کردند که منبع این پول‌ها از قطر بوده است، البته برخی منابع منبع این پول‌ها را لبنانی ذکر و اعلام کردند که این پول‌ها در ازای عقب‌نشینی ربایندگان از کشتن یکی دیگر از گروگان‌ها پرداخت ‌شده بود .

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
triboon
طبیعت