موثرترین حربه آمریکا علیه اسلام جریان‌های تکفیری است/ مسلمانان هوشیارتر از قبل با توطئه‌های استکبار مقابله کنند

موثرترین حربه آمریکا علیه اسلام جریان‌های تکفیری است/ مسلمانان هوشیارتر از قبل با توطئه‌های استکبار مقابله کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: تکفیری‌ها با نام جهاد، خون بی گناهان بسیاری را در کشورهای مسلمان بر زمین می ریزند در واقع آنها میراث داران حزب اموی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به رعایت کردن تقوای الهی اظهار کرد: از جمله موضوعاتی که در معاشرت با مردم در روایات توصیه شده است تغافل و نادیده گرفتن برخی از امورات زندگی است.

وی گفت: امیرمؤمنان(ع) می فرمایند: هر کس نسبت به برخی از امور چشم پوشی نکند زندگی او ناگوار خواهد شد و در جای دیگر فرمودهاند: بوسیله نادیده گرفتن امور ناچیز جایگاه خود را بزرگ گردانید.

خطیب جمعه خوی تصریح کرد: در تعامل با خانواده، مردم، دوستان، فامیل و زیردستان تغافل و چشم پوشی از امور ناچیز از جمله ضروریات اجتناب ناپذیر زندگی است.

موسوی شکوری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به قطع کردن آب بر روی امام حسین(ع) و اصحاب او از سوی حزب اموی گفت: شرم آورتر از این وجود ندارد که کسی ادعای پیروی از پیامبری را بکند در عین حال آب را بر روی فرزندان او ببندد، ابن زیاد استاندار یزید در کوفه به عمر سعد فرمانده لشکر خود در کربلا می نویسد: امام حسین(ع) و اصحاب او نباید حتی یک قطره از آب فرات بنوشند.

خطیب جمعه خوی با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: جای بسی تأسف است که امروز گروه های تکفیری مزدوران بی مواجب استکبار در کشورهای اسلامی هستند که همه روزه تعداد زیادی از مسلمانان بی گناه را در کشورهای اسلامی قتل عام می کنند و نام جهاد بر آن می‌گذارند در واقع آنان میراث داران حزب اموی هستند که در دوران حاکمیت خویش ده‌ها ظلم و جنایت را مرتکب شدند و بارزترین آن‌ها قتل عام فرزندان رسولخدا(ص) در روز عاشورا بود.

وی گفت: امروز مؤثرترین حربه آمریکا و هم پیمانان او بویژه ارتجاع عرب منطقه علیه اسلام و مسلمین جریان های تکفیری هستند که از یک طرف نام اسلام را بر خود گذاشتند و بدین طریق می‌خواهند معارف دین را لکه‌دار کنند و از سوی دیگر همه روزه مسلمانان را می‌کشند و نیز تلاش می‌کنند در میان کشورهای اسلامی و پیروان مذاهب مختلف اختلاف ایجاد کنند بنابراین در این زمینه لازم است مسلمانان هوشیارتر از قبل با توطئه های استکبار و عوامل او به مقابله و مبارزه برخیزند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon