نماینده تبریز در رده دوم مسابقات لیگ برتر هاکی ایستاد

نماینده تبریز در رده دوم مسابقات لیگ برتر هاکی ایستاد

خبرگزاری تسنیم: تیم شهرداری تبریز در پایان دور نخست مسابقات هاکی لیگ برتر کشور در رده دوم ایستاد تا در دور دوم شانس خوبی برای صعود به جمع ۴ تیم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نخستین دور از مسابقات هاکی لیگ برتر کشور روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته به میزبانی تبریز و با حضور 4 تیم در سالن سفیر امید تبریز برگزار شد.

در این مسابقات روز گذشته و در نخستین مسابقه تیم‌های هیئت هاکی لرستان و گلستان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان دو تیم به‌تساوی 3 بر 3 دست‌یافتند.

در دیدار دوم از ساعت 10 صبح تیم شهرداری تبریز میزبان دور نخست مسابقات برابر هیئت هاکی استان سمنان قرار گرفت که این دیدار نیز با تساوی 2 بر 2 پایان یافت.

در دومین دیدار تیم‌ها از ساعت 17 هیئت هاکی استان گلستان موفق شد تیم میزبان را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و در ادامه از ساعت 18 هیئت هاکی استان لرستان با همین نتیجه هیئت هاکی استان سمنان را از پیش رو برداشت.

صبح امروز آخرین دیدارهای گروه الف برگزار شد که در این راستا تیم شهرداری تبریز با نتیجه 4 بر 2 تیم هیئت هاکی استان لرستان را با شکست روبه‌رو کرد و در دومین دیدار هیئت هاکی سمنان با نتیجه 6 بر 2 مقابل هیئت هاکی گلستان به برتری دست‌ یافت.

در پایان دور نخست این مسابقات تمامی تیم‌ها با یک برد و یک تساوی و یک شکست 4 امتیازی شدند و استان سمنان به دلیل تفاضل گل بالاتر در جایگاه نخست ایستاد. شهرداری پس‌ از این تیم دوم شد و لرستان در رده سوم ایستاد و گلستان نیز چهارم شد.

دور دوم این مسابقات به میزبانی سمنان برگزار می‌شود که دو تیم از این گروه به دور نیمه‌نهایی مسابقات هاکی لیگ برتر راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon