بی‌بی‌سی بابت برنامه جنجالی "تخت گاز" از آرژانتین عذرخواهی نکرد

بی‌بی‌سی بابت برنامه جنجالی "تخت گاز" از آرژانتین عذرخواهی نکرد

خبرگزاری تسنیم: شبکه بی‌بی‌سی درپی رفتار نامناسب یکی از مجریانش در یک برنامه تلویزیونی و توهین به آرژانتین از این کشور عذرخواهی نکرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تلگراف، شبکه بی‌بی‌سی به دلیل رفتار جرمی کلارکسون، مجری برنامه "تخت گاز" در توهین به آرژانتین از این کشور عذرخواهی نکرد.

آلیسیا کاسترو، سفیر آرژانتین در انگلیس هفته گذشته با دنی کوهن،  مدیر تلویزیون بی‌بی‌سی ملاقاتی داشت و در آن جلسه خواستار عذرخواهی رسمی بی‌بی‌سی بابت اظهارات مجری  خود شده بود. کلارکسون در این برنامه با پورشه‌ای با پلاک H982FKL وارد آرژانتین شده بود که به اعتقاد مقامات این کشور اشاره غیرمستقیمی به مناقشه فالکلند در سال 1982 داشت.

سفیر آرژانتین همچنین نسبت به اظهارات کلارکسون در یکی از روزنامه‌های انگلیسی مبنی بر خطاب قرار دادن منطقه تیرا دل فوئگو به عنوان یک "منطقه مافیایی" و انتقاد از دولت آرژانتین به دلیل حمله گروهی به اعضای تیم تولید این برنامه به شدت انتقاد کرد.

با اینحال شبکه بی‌بی‌سی در نامه‌ای به سفیر آرژانتین بدون ارائه عذرخواهی اعلام کرد که این برنامه طبق زمانبدنی اعلام شده پخش خواهد شد.

درعوض بی‌بی‌سی اعضای برنامه " تخت گاز" را قربانی خشونت در آرژانتین معرفی کرده و اصرار داشتند که موضوع مربوط به شماره‌ پلاک یک موضوع تصادفی بوده است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان