تیم هندبال‌ کردستان نماینده خراسان‌رضوی را شکست داد

تیم هندبال‌ کردستان نماینده خراسان‌رضوی را شکست داد

خبرگزاری تسنیم: در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج با نتیجه ۲۱ بر ۱۵ برابر تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز خراسان رضوی به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، چهارمین هفته از دور رفت دهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، گرامی داشت یاد و خاطره شهیده مطهره زینب وفایی، دقایقی قبل با برتری تیم‌های شهرداری سنندج، ثامن الحجج سبزوار، ذوب آهن اصفهان و شهید چمران لارستان پیگیری شد.

بر اساس این گزارش، تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج در سومین دیدار متوالی خارج از خانه در شهر مقدس مشهد به مصاف تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز رفت و در پایان موفق شد با کسب برتری 21 بر 15 دومین پیروزی متوالی در مسابقات این فصل را جشن بگیرد و رتبه خود را در مکان سوم جدول رده‌بندی تثبیت کند.

در این مسابقه بازیکنان تیم شهرداری سنندج در نیمه نخست، بازی پایاپایی را در برابر تیم میزبان از خود به نمایش گذاشتند و با برتری 8 بر 7 به رختکن رفتند اما در نیمه دوم با دیکته کردن قدرت فنی و تاکتیکی خود و درخشش بازیکنانی چون اسرا زندی، سمیرا علیرمایی، سیران احمدی و دنیا امانی در مجموع با نتیجه 21 بر 15 تیم میزبان را شکست دادند و 2 امتیاز حساس و شیرین خارج از خانه را کسب کردند.

در دیگر مسابقات این هفته از رقابت‌ها، در حساس‌ترین دیدار در سالن سربداران سبزوار، تیم ثامن الحجج با نتیجه نزدیک 23 بر 22 تیم تاسیسات دریایی تهران را شکست داد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

در اصفهان تیم ذوب آهن موفق شد با نتیجه 28 بر 21 بر تیم دنیای مونای البرز غلبه کند و در شهرستان گچساران تیم نفت و گاز این شهرستان در مصاف با تیم شهید چمران لارستان با نتیجه 30 بر 20 متحمل شکست شد.

در پایان هفته چهارم و در جدول رده‌بندی تیم ثامن الحجج سبزوار با کسب 7 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد، تیم تاسیسات دریایی تهران با تحمل نخستین شکست فصل جدید و 6 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و شهرداری سنندج با کسب 5 امتیاز مکان سوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon