تل‌آویو بدون حمایت واشنگتن یک ماه هم دوام نمی‌آورد

تل‌آویو بدون حمایت واشنگتن یک ماه هم دوام نمی‌آورد

خبرگزاری تسنیم: یک تحلیلگر آمریکایی با تاکید بر سرخوردگی مردم آمریکا از دخالت‌های تل‌آویو در امور سیاسی واشنگتن و قتل عام فلسطینیان توسط این رژیم، گفت که مردم آمریکا در حال طرد اسرائیل هستند و اسرائیل بدون حمایت آمریکا در عرض یک ماه نابود می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «مایک هریس» سردبیر مجله آمریکایی «وترنز تودی» در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «پرس تی وی» با اشاره به اینکه مجموعه ای از فاکتورها در حال جدا کردن آمریکا از اسرائیل است، گفت که اسرائیل رژیمی است که بدون حمایت دولت واشنگتن، یک ماه دوام نمی آورد.هریس با این استدلال که عدالت خواهی مردم آمریکا و به ویژه جوانان و قشر تحصیل کرده این کشور در حال دور کردن آنها از اسرائیل است، گفت که آمریکایی ها از نفوذ چشمگیر قدرت تل آویو در امور آمریکا سرخورده و ناامید شده اند زیرا اسرائیل مدت های بسیار بسیار طولانی است که در روند سیاسی آمریکا مداخله کرده است.

بر اساس گفته این سردبیر آمریکایی، مردم کشورش از جنگ ناموجه اسرائیل و کشتار بی امان مردم فلسطین در غزه نیز خشمگین هستند.

*تلاش رسانه‌های تحت کنترل اسرائیل در آمریکا برای تحریف افکار عمومی

این تحلیلگر آمریکایی در ادامه مصاحبه خود گفت که مردم آمریکا شاهد دروغ هایی هستند که توسط رسانه های جریان اصلی تحت کنترل صهیونیست ها در آمریکا، به خورد آنها داده می شود.

هریس افزود: روزگار اسرائیل در حال تغییر است و آنها در حال صرف پول زیاد برای تحریف افکار عمومی هستند؛ تمام هالیوود و رسانه های جمعی تحت کنترل یهودیان و صهیونیست ها قرار دارد و مردم (آمریکا) دروغ هایی را که به صورت روزانه و در اخبار شبانه این رسانه ها به آنها گفته می شود را درک می کنند.

این تحلیلگر افزود که تمام این موارد با یکدیگر ترکیب شده اند و در حال تشدید طوفانی تمام عیار علیه اسرائیل هستند؛ مردم آمریکا در حال طرد کردن اسرائیل هستند و این روندی است که ما شاهد مراحل اولیه آن هستیم.

هریس همچنین گفت که همه می دانند که اسرائیل بدون حمایت آمریکا، در عرض 30 روز نابود می شود.

*افزایش چشمگیر فعالیت‌های ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا

این خبر در شرایطی منتشر می شود که گزارش جدید ارائه شده توسط «اتحادیه ضد افترا» مستقر در نیویورک حاکی از افزایش چشمگیر فعالیت های ضد اسرائیلی در دانشگاه های آمریکا متعاقب حمله بی امان 50 روزه اسرائیل به فلسطینیان محاصره شده نوار غزه است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان