ارائه داروهای تک‌نسخه‌ای و ناباروری در داروخانه شماره ۲ هلال‌احمر

ارائه داروهای تک‌نسخه‌ای و ناباروری در داروخانه شماره 2 هلال‌احمر

خبرگزاری تسنیم: مدیر داروخانه شماره ۲ هلال‌احمر با اشاره به ارائه داروهای تک‌نسخه‌ای در این داروخانه از عرضه خدمات داروهای درمان ناباروری خبر داد.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، منصوره رافعی  مدیر داروخانه شماره 2 هلال‌احمر درباره اخذ مجوز توزیع داروهای تک‌نسخه‌ای در این داروخانه اظهار داشت: هم‌اکنون مجموع خدمات دارویی برای بیماران تک‌نسخه‌ای یا پرونده‌ای و خدمات داروهای درمان ناباروری به صورت کامل در داروخانه شماره 2 هلال‌احمر، همانند داروخانه مرکزی ارائه می‌شود.

رافعی با اشاره به اینکه هم‌اکنون داروی شیمی درمانی، بیماران پیوندی، «ام اس» و … در داروخانه شماره 2 هلال احمر واقع در مجتمع دارویی – درمانی هلال ایران ارائه می‌شود، اظهار کرد: خدمات ارائه شده در این داروخانه از نظر کمی نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

مدیر داروخانه شماره 2 هلال‌احمر با اشاره به حضور نماینده تامین اجتماعی در این داروخانه خاطرنشان کرد: به علاوه با توجه به همکاری داروخانه با سامانه 1490، مربوط به اطلاعات دارویی وزات بهداشت و درمان، اطلاعات داروهای موجود در داروخانه در اختیار سامانه قرار می‌گیرد تا مردم در صورت کمبود، در جریان داروهای موجود در داروخانه شماره 2 هلال‌احمر قرار بگیرند.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon