آزادسازی مناطق اشغالی نویدبخش پیروزهای دیگر در آینده نزدیک است

آزادسازی مناطق اشغالی نویدبخش پیروزهای دیگر در آینده نزدیک است

خبرگزاری تسنیم: نماینده آیت‌الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق ضمن تمجید از پیروزهای اخیر ارتش و نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای پیشمرگه خواستار آزادسازی مناطق بیشتری از این کشور شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه نیوز، شیخ عبد المهدی کربلائی نماینده مرجعیت دینی عراق در خطبه امروز نماز جمعه در صحن حسینی گفت: اعدام برخی فرزندان عشایر در استان الانبار به دست گروهک های تروریستی که از ارزش های اسلامی و انسانی دور هستند، چیز عجیب و دور از ذهنی نیست.

وی با خانواده قربانیان که با شجاعت به دفاع از شهر و مردم  خود به مقابله با تروریست ها برخاستند، ابراز همدردی کرد.

این در حالی است که سعد الحدیثی سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق روز گذشته تاکید کرد که 58 نفر از عشایر الانبار در جریان درگیری با تروریست ها کشته شدند.

اما شیخ نعیم الکعود یکی از سران عشایر بونمر فاش کرد که داعش در دو روز گذشته 238 نفر از فرزندان عشایر از جمله دو طفل و دو مرد کهنسال را به قتل رساند.

عبد المهدی الکربلائی نماینده آیت‌الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق در بخش دیگری از سخنانش ضمن تمجید از پیروزهای اخیر ارتش و نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای پیشمرگه خواستار آزادسازی مناطق بیشتری از این کشور شد.

وی افزود: پیروزی‌هایی که در مناطق جرف الصخر، العظیم، شمال تکریت، بیجی، محقق شده است، نوید بخش پیروزی در آینده‌ای نزدیک است.

نماینده سیستانی با تاکید بر اینکه "پیروزی‌های اخیر دروغ برخی نسبت به بزرگنمایی قدرت تروریست‌ها را بر ملا کرد" اظهار داشت: نجات عراق از تروریست‌های داعش فقط با تلاش پیگیر تمام فرزندان عراق و کمک به یکدیگر امکان پذیر است، پس بیایید مواضع شجاعانه اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان