زیرساخت‌های فرهنگی وزارت نفت تدوین و اجرایی شد


زیرساخت‌های فرهنگی وزارت نفت تدوین و اجرایی شد

خبرگزاری تسنیم: مشاور فرهنگی وزیر نفت بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در حوزه‌های استقرار کارکنان وزارت نفت تدوین و اجرایی شده است، گفت: برپایی کلاس‌های آموزشی و دینی از جمله برنامه‌های فرهنگی حوزه وزارت نفت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنگان، حجت الاسلام مهدی مجیدی پیش ازظهر امروز در نشست با امام جمعه و مسئولان فرهنگی و دینی کنگان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تاسیسات گازی، پتروشیمی و صنایع وابسته به وزارت نفت در شهرستان‌های کنگان و عسلویه قرار دارد، اظهار کرد: این دو شهرستان نقش مهم و بی بدیلی در تولید محصولات گازی و پتروشیمی در کشور دارند و عمده دست اندرکاران پارس جنوبی دراین دو شهرستان فعال هستند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در حوزه‌های استقرار کارکنان وزارت نفت تدوین و اجرایی شده است گفت: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی دینی به مناسبت‌های مختلف، برپایی کلاس‌های آموزشی معرفتی و دینی وفراهم کردن امکانات و تجهیزات فرهنگی از جمله برنامه‌های فرهنگی حوزه وزارت نفت است.

رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت با اشاره به حضور روحانیون در مقر کارکنان تاسیسات نفتی، گازی، پتروشیمی و پالایش تصریح کرد: اکنون 750 روحانی درچهار مجموعه نفت، گاز، پتروشیمی وپالایش و پخش وزارت نفت مشغول فعالیت دینی و فرهنگی هستند.

مجیدی با اشاره به نقش مهم امامان جمعه در تقویت پایگاه‌های معرفتی گفت: ائمه جمعه علم‌های معنویت و سیاست مبتنی بر دین در هر شهر و استان هستند و تقویت نهادهای نمازجمعه و حوزه‌های علمیه تقویت مراکز و پایگاه‌های دین و معرفت هستند.

وی با تاکید بر تقویت پایگاه‌های نماز جمعه افزود گفت:  نقش وحدت آفرین و موثر ائمه جمعه و مردم منطقه کنگان و عسلویه در کمک به امنیت مراکز مهم انرژی و اقتصاد قابل تقدیر و ستایش است.

رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت با بیان اینکه توجه به مناطق پیرامونی به ویژه میزبان‌های صنعت از اولویت‌های وزارت نفت است خاطرنشان کرد: تعداد نیروهای این وزارتخانه در حوزه‌های اداری از 90 هزار نفر در دولت قبل به 210 هزار نفر در دولت تدبیر و امید افزایش یافته است

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon