جلسه مشترک آموزش‌وپرورش و مجلس برای رفع تنگناهای مالی در بودجه سال ۹۴

جلسه مشترک آموزش‌وپرورش و مجلس برای رفع تنگناهای مالی در بودجه سال 94

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در جلسه مشترک وزیر آموزش و پرورش با کمیسیون اقتصادی مجلس مقرر شد تا در بودجه سال ۹۴ و تنظیم برنامه ششم توسعه برای رفع تنگناهای مالی و محدودیت منابع آموزش‌وپرورش تدابیری اتخاذ شود.

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت:‌ وزیر آموزش و پرورش با دعوت کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسات این کمیسیون حضور یافت و گزارش مشروحی درخصوص وضعیت منابع آموزش و پرورش و تنگناهای موجود ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه به برنامه‌های مدنظر در وزارت آموزش و پرورش اشاره شد و توضیحاتی در خصوص مدیریت بهینه منابع و هزینه‌ها به اعضای کمیسیون ارائه شد همچنین نظرات مختلف برای اصلاح برنامه‌های آینده آموزش و پرورش، منابع و هزینه‌های این وزارتخانه در زمینه‌های مختلف ارائه شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در نهایت جمع بندی کمیسیون اقتصادی مجلس این بود که در بودجه سال 94 و آستانه تنظیم برنامه ششم توسعه اعضای این کمیسیون همکاری و مشارکت فکری بیشتری در تنظیم لوایح مورد نیاز برای رفع تنگناهای مالی و منابع آموزش و پرورش داشته باشند و مقرر شد در زمینه‌های مختلف که نیاز به همفکری بود این جلسات ادامه یابد.

بطحایی بیان کرد: هم‌اکنون بودجه سال 94 در مرحله پیش نویس است و نمایندگان مجلس در رابطه با بودجه سال آینده آموزش و پرورش نظرات مختلفی دارند بدین منظور جلسات مشترکی با مسئولان آموزش و پرورش برگزار می‌شود.در جلسه مشترک مسئولان آموزش و پرورش با اعضای کمیسیون اقتصادی، موضوع همراهی نمایندگان مجلس برای رفع کمبود منابع مالی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه سال 94 مطرح شد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon