داعش مأمور آمریکا برای تفرقه بین مسلمانان است


داعش مأمور آمریکا برای تفرقه بین مسلمانان است

خبرگزاری تسنیم: خطیب جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه گروهک تروریستی و تکفیری داعش زایید آمریکایی‌ها و غرب است، گفت: داعش مأمور آمریکایی برای تفرقه بین مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام اسحاق باقری‌گمنام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آستانه‌اشرفیه مهمترین هدف قیام حضرت امام حسین (ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان و اظهار کرد: امام حسین (ع) برای به ثمر رسیدن این هدف الهی تمام خانواده خود را به همراه برده و زمانی این قیام را انجام داد که در جامعه منکر معروف شده بود.

وی به جایگاه  عزاداری سرور سالار شهیدان اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) در تأکید اهمیت این ایام فرمدند که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه، با تأکید بر برگزاری عزاداری صحیح گفت: این عظمت و شکوهی که در عزاداری‌های شیعیان است ترس را در دل دشمنان انداخته است.

باقری خاطرنشان کرد: حتی زمانیکه جامعه در خفقان توسط حکومت‌های استبدادی بود مراسم عزاداری ماه محرم و صفر بسیار باشکوه برگزار می‌شد.

وی به سالروز شهادت نخستین شهید محراب اشاره کرد و افزود: آیت‌الله سیدمحمد قاضی اولین شهید محرابی بود که استکبار توان مقابله با وی را نداشت و وی را به شهادت رساند.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه، با اشاره به بمب‌گذاری حرمین عسکرین(ع)، گفت: دشمنان اسلام برای مقابله با مسلمانان راهی بجز کشتار و ایجاد تفرقه ندارند.

باقری به جنایات گروه تروریستی داعش و حمایت غول‌های استکباری دنیا اشاره کرد و افزود: مستکبران با تعلیم نیروهای رزمی در کشورهای مختلف، تجهیز و اعزام نیرو به داعش به کشتار مردم سوریه و عراق پرداخته‌اند.

وی با اشاره به سالروز تبعید امام خمینی (ره) در سال 1343 تصریح کرد: شاه فکر می‌کرد که دوری امام از وطن از انگیزه او برای مبارزه با طاغوت خواهد کاست ولی امام در بیرون از کشور نیز از رهبری مدبرانه دست برنداشت.

امام‌جمعه موقت آستانه‌اشرفیه، با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، مصون‌سازی جامعه و مردم برابر تهدیدات و جنگ‌های احتمالی را از اهداف و وراهبردهای اساسی پدافند غیرعامل دانست و تصریح کرد: نامگذاری هشتم آبان ماه به عنوان «روز پدافند غیرعامل» در تقویم رسمی کشور فرصت ارزشمندی را برای برجسته‌سازی نقش پدافند غیرعامل در مصونیت بخشی ملی و پردازش علمی و کارشناسانه در یافتن الگوهای بومی و موفق برای مقابله با خطرات و تهدیدات قابل تصور و فراروی علیه میهن اسلامی، فراهم ساخته است.

باقری با بیان اینکه گروهک تروریستی و تکفیری داعش زایید آمریکایی‌ها و غرب است، گفت: داعش مأمور آمریکایی برای تفرقه بین مسلمانان است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon