اسیدپاشی حربه انگلیسی ضد امر به معروف بود


اسیدپاشی حربه انگلیسی ضد امر به معروف بود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه بحث اسیدپاشی یک جلوه‌ای پیدا کرده که من اسم آنرا اسیدپاشی رسانه ای مینامم، گفت: اسیدپاشی حربه انگلیسی علیه امر به معروف بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ایام محرم الحرام به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری، با اشاره به افرادی که در اطراف دسته جات عزاداری به تماشای آن اکتفا می‌کنند، اظهار کرد: نباید در عزاداری‌ها تماشاچی باشیم.

وی افزود: امام حسین (ع) تماشاچی نمی‌خواهد و در کربلا بسیاری با اینکه امام را دوست داشتند اما فقط تماشا کردند و به فریادش نرسیدند.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه در تاسوعا و عاشورای حسینی تجمع های عزاداری در سراسر کشور برگزار خواهد شد گفت: ساعت یازده روز دوشنبه (دوازدهم آبان ماه) تجمع تاسوعایی به عشق قمر بنی هاشم در خیابان شهدای سیاهکل برگزار خواهد شد.

شکسته‌دل با تأکید بر برپایی نماز ظهر عاشورا به صورت باشکوه توسط شیعیان، تصریح کرد: پیشنهاد می کنم تا در روز عاشورا در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی، فقط یک نماز جماعت در خیابان شهدای سیاهکل با حضور تمامی عزاداران حسینی برگزار شود.

وی با بیان اینکه یکی از اماکن خودسازی مساجد و تکایای عزاداری سید الشهدا است، خاطرنشان کرد: همه باید ابتدا خود را بسازیم تا بتوانیم روی دیگران تاثیر بگذاریم و جامعه سالم تربیت کنیم.

خطیب جمعه سیاهکل در رابطه با حادثه اسیدپاشی اصفهان که رسانه های خارجی و برخی از رسانه های داخلی آن را به گونه های مختلف مطرح کرده اند، تأکید کرد: بحث اسیدپاشی یک جلوه ای پیدا کرده که من اسم آنرا اسیدپاشی رسانه ای مینامم و معتقدم اسیدپاشی حربه انگلیسی علیه امر به معروف بود.

شکسته‌دل ادامه داد: قطعا این حرکات در پی کینه های شخصی بوده و یا حتما تفکر تکفیری در آن وجود داشته وگر نه یک مسلمان شیعه هرگز این کار را انجام نمی‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه عده ای سوء استفاده گر در پی این حوادث موضوع امر به معروف را وسط کشیده اند، گفت: دقت کنید همزمان با بحث های مجلس درباره امر به معروف این جنایات اوج گرفته و رسانه های دشمن هم هجوم شدید آورده اند و این این عادی نیست.

امام جمعه سیاهکل بیان کرد: شخصی را دستگیر کردند که مرد بود ولی لباس زنانه به تن داشت و ابزار جاسوسی حمل می‌کرد،  هدف دشمن این است که ایران را تهی از امنیت کنند.

شکسته‌دل با بیان اینکه هرکس می خواهد حسینی واقعی باشد باید حامی امر به معروف و نهی از منکر باشد، گفت: ما دوستدار امر به معروف هستیم و هرگونه عمل زشتی مانند اسیدپاشی را محکوم می کنیم.

وی با بیان اینکه 13 آبان تبلور شعار هیهات من الذله است، بیان کرد: در 13 آبان دانشجویان غیور خط امام لانه جاسوسی آمریکای سخیف را تسخیر کردند که این کار عزت ایران اسلامی را از قبل بیشتر کرد.

امام جمعه سیاهکل ابراز کرد: بیداری اسلامی سبب شده است تا آمریکا و اسرائیلو هم پیمانانشان به ترس و وحشت بیفتند و داعش و سلفی ها محصول بهم خورن دموکراسی اسلامی در منطقه هستند.

وی خاطرنشان کرد: عراقی ها نیازی به کمک های بیرونی برای نابودی داعش ندارد. آنها یکی از بزرگترین مقر های داعش در دروازه کربلا را نابود کردند و این جای شکر دارد.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه ما مدیون دعاهای امام زمان (ع) در حق خود هستیم، گفت: هرکجا کار خیری را انجام دادیم باید از امام زمان (ع) و سایر ائمه بزرگوار تشکر کنیم، زیرا آن کار خیر از آنها است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon