تقویت گروهک‌های تکفیری با هدف ضربه به وحدت مسلمانان انجام می‌شود

تقویت گروهک‌های تکفیری با هدف ضربه به وحدت مسلمانان انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سروآباد گفت: تقویت گروهک‌های تکفیری با هدف ضربه زدن به وحدت اسلامی انجام می‌شود و مسلمانان باید در برابر این توطئه استکبار هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، ماموستا سید احمد سجادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سروآباد که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با اشاره به فرا رسیدن روز 13 آبان ماه اظهار کرد: 13 آبان ماه روزی سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی است.

وی گفت: دلیل تاریخ سازی 13 آبان این است که در این روز لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و دانش آموزان بسیجی تسخیر و بساط فتنه و جاسوسی در کشور از میان رفت.

امام جمعه سروآباد تصریح کرد: در همین روز بود که رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به دستور رژیم طاغوت به ترکیه تبعید و سپس از آنجا به عراق تبعید شدند و این روز در تاریخ به نام مبارزه ملی با استکبار جهانی نیز نام‌گذاری شد.

وی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب دینی و شرعی است که بر دوش همه مسلمین و افراد جامعه نهاده شده است.

ماموستا سجادی افزود: هر انسان مسلمانی در هر جایگاه و مقامی که قرار دارد، وظیفه دارد این فریضه مهم الهی که حافظ دین اسلام  به شمار می رود ادا کند و بداند بی توجهی به ادای این تکلیف جامعه را به هلاکت می‌رساند.

وی گفت: هر امری که خلاف دین و دستورات خداوند باشد، منکر به شمار می‌رود و انسان مسلمان نباید به آسانی از کنار آن گذشته و نسبت به منکرات بی اعتنا باشد.

امام جمعه سروآباد با اشاره به رحمت و مغفرت بی انتهای خداوند، اظهار کرد: انسانی که مرتکب گناه شود، چنانچه بعد از مرتکب شدن آن، از کرده و عمل خویش پشیمان شده و توبه کند، خداوند متعال توبه او را قبول می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در تعالیم دین اسلام انجام گناه برای همه انسان‌ها منع شده و حتی خود پیامبران نیز چنانچه مرتکب گناه شوند، مجازات خواهند شد.

ماموستا سجادی به اوضاع منطقه و جهان اسلام اشاره کرد و گفت: تقویت گروهک‌های تکفیری با هدف ضربه زدن به وحدت اسلامی انجام می‌شود و مسلمانان باید در برابر این توطئه استکبار هوشیار باشند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon