خطیبی شال تراکتور را بر گردن کمالوند انداخت

خطیبی شال تراکتور را بر گردن کمالوند انداخت

خبرگزاری تسنیم: رسول خطیبی سرمربی تراکتورسازی با دسته گل به سمت نیمکت گسترش فولاد تبریز رفت و شال تراکتورسازی را به همراه دسته گل به کمالوند هدیه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی در حالی از ساعت 16 و 50 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود که این دیدار حواشی در پی دارد:

*بر خلاف سایر دیدارهای خانگی گسترش فولاد که در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار می‌شد این دیدار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

* هواداران تراکتورسازی استقبال خوبی از این مسابقه به عمل آوردند و تا نیم ساعت قبل از شروع مسابقه بیش از 10 هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور یافتند.

*پارکینگ استادیوم مملو از خودروهای هواداران است و جاده‌های منتهی به استادیوم از ترافیک نسبتاً سنگینی برخوردار است.

*به مناسبت ایام سوگواری آقا اباعبدالله در ورزشگاه مراسم سوگواری بر پا شد که هواداران نیز این مراسم را همراهی کردند.

*بازیکنان تراکتورسازی قبل از بازیکنان میزبان وارد زمین مسابقه شدند و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

*اطرف زمین مسابقه پرچم‌های «یا حسین» نصب شده که جلوه خاصی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز داده است.

*بلندگوی ورزشگاه با اعلام خبر برگزاری مراسم عزاداری تراکتورسازان از هواداران این تیم خواست تا در روزهای 7، 8، 9 در این مراسم حضور یابند.

*فراز کمالوند که سابقه سرمربی‌گری در تراکتورسازی را دارد پس از چندین سال بار دیگر در ورزشگاه یادگار امام هواداران تراکتورسازی را می‌بیند با این تفاوت که برای نخستین بار تیمش مقابل این هواداران خواهد ایستاد.

*حسن آذرنیا سرپرست سابق تراکتورسازی و سرپرست فعلی گسترش فولاد هنگام ورود به زمین مسابقه توسط هواداران تشویق شد.

*رسول خطیبی و فراز کمالوند که در روزهای گذشته از اختلافشان صحبت هایی شده بود امروز برخورد متفاوتی با یکدیگر داشتند. خطیبی با دسته گل به سمت نیمکت گسترش فولاد تبریز رفت و شال تراکتورسازی را به همراه دسته گل به کمالوند هدیه کرد. فراز کمالوند نیز که با تشویق هواداران مواجه شده بود به سمت هواداران آمد و دسته گل خطیبی را به هواداران تراکتور داد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon