دشمن با ترویج بی‌اخلاقی به دنبال سست کردن بنیان خانواده است

دشمن با ترویج بی‌اخلاقی به دنبال سست کردن بنیان خانواده است

خبرگزاری تسنیم: معاون تعلیم و تربیت سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دشمنان اسلام با استفاده از رسانه‌هایی که در اختیار دارند در صدد وارد نمودن لطمه به جامعه اسلامی هستند و می‌خواهند با ترویج بی اخلاقی و فساد بنیان خانواده‌ها را سست کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، حجت‌الاسلام سید قاسم هاشم‌پور عصر امروز در تجمع تجدید میثاق با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آمران به معروف و ناهیان از منکر شهرستان مریوان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار کرد: با انجام فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از معضلات درون جامعه حل خواهد شد.

وی گفت: امت اسلامی بهترین امت دنیا هستند چرا که در میان آنها انجام  امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه است و امت اسلامی آن را به خوبی انجام می‌دهند و همین امر نیز عامل رستگاری آنان خواهد بود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: دشمنان اسلام با استفاده از رسانه‌هایی که در اختیار دارند در صدد وارد نمودن لطمه به جامعه اسلامی هستند و می‌خواهند با ترویج بی اخلاقی و فساد بنیان خانواده‌ها را سست کنند تا جامعه اسلامی از هم بپاشد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های حفاظت از حریم خصوصی در جامعه انجام فریضه امر به معروف نهی از منکر است و آن هم به گونه‌ای است که فرد مسلمان در هنگام مشاهده عملی از سوی فرد دیگری که بر ضد ارزش‌ها و باورهای این نظام باشد باید با او برخوردی قاطع داشته و فرد را متوجه اشتباهش کند.

حجت‌الاسلام هاشم‌پور افزود: ایران اسلامی امروزه تنها کشوری در خاورمیانه است که از امنیت کامل برخوردار بوده و مردمش همانند برادران و خواهران تنی با هم زندگی می‌کنند و هیچگاه حرمت‌های یکدیگر را نشکسته‌اند و این از برکت انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی خاطر نشان کرد : دشمنان اسلام با پخش فیلم‌های ضد اخلاقی و ضد ارزشی باورهای دینی جامعه را هدف قرار داده و در صدد فروپاشی نهاد خانواده به عنوان اساسی ترین رکن در جامعه اسلامی ما هستند بنابراین از والدین انتظار می‌رود که با این پدیده آگاهانه برخورد کنند.

در این مراسم بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مریوان در 5 بند توسط یکی از افراد این ستاد قرائت شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon