کاوانی: مشکلی با ابراهیموویچ ندارم/ جدایی‌ام از PSG شایعه است

کاوانی: مشکلی با ابراهیموویچ ندارم/ جدایی‌ام از PSG شایعه است

خبرگزاری تسنیم: مهاجم اروگوئه‌ای میلیونرهای پاریس عنوان کرد مشکلی با هم‌تیمی سوئدی‌اش ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادینسون کاوانی در خصوص شایعات مطرح‌شده در مورد سردی روابط بین او و مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن به روزنامه فرانسوی «Le Parisien» گفت: من و ابراهیموویچ با هم هماهنگ هستیم. او می‌تواند در جریان بازی مدافعان را به سمت خود جذب کند و فضای لازم را برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد کند و به بهتر شدن آنها کمک کند. در تیم ملی اروگوئه هم چنین کاری را با لوئیز سوارز می‌کنیم ولی تاکتیک‌ها متفاوت است. رابطه من و زلاتان هم یک رابطه معمولی و رابطه‌ای بین 2 هم‌تیمی است. ما برای یک تیم بازی می‌کنیم و به خوبی به وظیفه‌مان عمل می‌کنیم.

وی افزود: درک نمی‌کنم که چرا در مورد رابطه من و ایبرا این قدر علامت سئوال وجود دارد. من با تمامی هم‌تیمی‌هایم رفتاری مشابه دارم و برای من همه یکسان هستند. ما بهترین عملکردمان را برای پاری‌سن‌ژرمن انجام می‌دهیم و نمی‌فهمم که چرا این قدر در مورد رابطه من و ابراهیموویچ بحث می‌شود، ما مشکلی با هم نداریم.

وی همچنین در مورد توپ طلای فیفا که زلاتان هم نامش در فهرست 23 نفره کاندیداها قرار دارد، تصریح کرد: زلاتان برای کسب این عنوان رقبای جدی زیادی دارد ولی او شایسته دریافت این جایزه است. ایبرا ثابت کرده که بازیکن شگفت‌انگیزی است و در سال‌های اخیر دست به کارهای خارق‌العاده‌ای زده است.

مهاجم 27 ساله پاری‌سن‌ژرمن در خصوص شایعه حضورش در لیگ برتر انگلیس عنوان کرد: فکر نمی‌کنم حرفی زده باشم که فکر هواداران یا ناصر الخلیفی، مالک باشگاه PSG را به سمت جدایی احتمالی من از این تیم سوق دهد. تمامی اینها شایعه‌ای بیش نیست که در فوتبال رخ می‌دهد. زمانی هم که به ناپولی و پاری‌سن‌ژرمن ملحق شدم چنین شایعاتی مطرح بود. به هر حال در هر مقطع شایعات زیادی مطرح می‌شود. نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. هیچ کس هم نمی‌تواند حدس بزند ولی در حال حاضر با پاریسی‌ها قرارداد دارم و مهم این است که امروز اینجا هستم و به دنبال قهرمانی‌هایی با این تیم هستم.

کاوانی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند. سال گذشته هم می‌توانستیم به این عنوان برسیم اما کمی بدشانسی آوردیم هر چند علاقه‌ای به گفتن این واژه ندارم. به هر حال امسال تیم باتجربه‌تری داریم و خودمان را برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا بهتر آماده‌ کرده‌ایم که خود 2 فاکتور مهم برای رسیدن به عنوان قهرمانی در این رقابت‌هاست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon