عمل به امر به معروف نباید به زمان خاصی محدود شود

عمل به امر به معروف نباید به زمان خاصی محدود شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه گفت: امر به معروف و نهی از منکر محدود به یک هفته، یک زمان و مکان خاص نیست بلکه تمامی مسلمانان در هر زمان و مکان وظیفه احیای آن را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نمازگزاران شیعه و سنی قروه ظهر امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مقابل حسینیه این شهر تجمع کردند.

نمازگزاران قروه‌ای در این مراسم خواستار توجه ویژه مردم و مسئولان به نهادینه‌کردن ارزش‌های اسلامی و قرآنی در جامعه شدند و بر اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب اسلامی در برابر توطئه‌های فرهنگی و ضداسلامی دشمنان تأکید کردند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه در این مراسم گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر به صورتی جامع و کامل عملی شود، جامعه اسلامی به محیطی مساعد تبدیل می‌شود که در آن بستر مطلوبی برای تقید به احکام شریعت فراهم می‌آید.

وی با اشاره به اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود:  تذکر لسانی از جمله مواردی است که مقام معظم رهبری در فرمایشات‌شان، آن را یادآوری کرده‌اند و امری است که همه ما باید به آن توجه داشته و در محدوده مربوط به خود آن را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام احیا خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر موضوع بسیار جدی است که باید در جامعه مورد تاکید قرار گیرد به‌گونه‌ای که مردم معروفات را به‌خوبی بشناسند و اعمال ناشایست هم در جامعه محو شوند.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر محدود به یک هفته، یک زمان و مکان خاص نیست بلکه تمامی مسلمانان در هر زمان و مکان وظیفه احیای آن را بر عهده داشته و باید جامعه را به سمت معروفات تشویق و نسبت به منکرات برحذر بدارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon