مرزبان: نمی‌خواهند پدیده در لیگ برتر باشد!

مرزبان: نمی‌خواهند پدیده در لیگ برتر باشد!

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: باید نظارت بیشتری روی مسائل داوری باشد، اینطور فکر می‌کنیم کسی دوست ندارد پدیده در لیگ بازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا مرزبان پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل نفت تهران گفت: بعد از بازی‌های خوبی که در گذشته انجام دادیم انتظار داشتیم که در این بازی هم خوب باشیم ولی بازیکنان دوباره یک بازی خاص را به نمایش گذاشتند. امروز دو هافبک‌مان را به علت مصدومیت و مشکلات خانوادگی در اختیار نداشتیم اما باز هم می‌توانستیم برنده باشیم چون میلاد غریبی یک موقعیت خوب را از دست داد. 

وی ضمن انتقاد شدید از داور بازی نفت تهران و پدیده اظهار داشت: باید نظارت بیشتری روی مسائل داوری باشد، اینطور آدم احساس بدی دارد و فکر می‌کند کسی دوست ندارد پدیده در لیگ بازی کند. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ضمن تمجید از عملکرد غلامرضا عنایتی مهاجم تیمش در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم، مبنی بر اینکه آیا نمی‌ترسد سرنوشت راه‌آهن و بابک زنجانی در انتظار پدیده باشد، عنوان کرد: من در خصوص مسائل اقتصادی حرفی نمی‌زنم اما با توجه به کیفیت اقتصادی پدیده این شرکت شکست نمی‌خورد. 

مرزبان در پاسخ به این سوال که چرا به سمت هواداران پدیده رفته و با آنها صحبت کرده است، خاطرنشان کرد: من میان هواداران رفتم و از آنها تشکر کردم که در این شرایط سخت پدیده به ورزشگاه می‌آیند. متاسفانه ابتدای فصل به خاطر قوانین نتوانستیم بازیکنان خوب بیشتری جذب کنیم اما با این حال هواداران همیشه همراه ما هستند.

وی درباره اینکه آیا نبود دوربین‌های تلویزیونی روی کیفیت بازی‌های لیگ اثر گذاشته، گفت: این مسئله صددرصد روی داوری‌ها تاثیرگذار بوده و کار را پیچیده‌تر کرده، امیدوارم این مشکل به زودی حل شود. حالا متوجه می‌شوم پخش شدن برنامه 90 خیلی چیزها را مشخص می‌کرد. 

سرمربی پدیده ادامه داد: سوال من اینجاست که آیا فرار تماشاگران از ورزشگاه‌ها به خاطر این نیست که آنها احساس می‌کنند نتایج جای دیگری و در خارج از زمین رقم می‌خورد؟

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon