خبرنگاران فیلمبردار شدند/ حوصله هوادار سر رفت

خبرنگاران فیلمبردار شدند/ حوصله هوادار سر رفت

خبرگزاری تسنیم: تعدادی از خبرنگاران با استقرار در خارج از جایگاه خبرنگاران به فیلمبرداری از دربی فوتبال تبریز پرداختند تا صحنه هایی از مسابقه را ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی در حالی از ساعت 16 و 50 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود که این دیدار حواشی در پی دارد:

*پس از گل های تراکتورسازی بلندگوی ورزشگاه بازیکنان این تیم را با تشویق بوندسلیگایی همراهی کرد که هواداران نیز 3 بار گلزنان را تشویق کردند که پس از گل گسترش فولاد بلندگوی ورزشگاه این تشویق را تکرار کرد که هواداران سکوت کردند ولی دقایقی بعد جابر انصاری را 3 بار تشویق کردند تا تفاوتی بین تیم های تبریزی قائل نشوند.

*هواداران حاضر در ورزشگاه هر چند دقیقه یک بار شعار «آذربایجان تیملری فرق المز رهلری» را تکرار کردند تا بر اتحاد تیم های تبریزی تاکید کنند.

*هواداران تراکتورسازی حروف انگلیسی نام تیمشان را جدا جدا به ورزشگاه آوردند و با نصب آن ها به یکدیگر پرچم بزرگ تیمشان را برافراشته کردند.

*تعدادی از خبرنگاران با استقرار در خارج از جایگاه خبرنگاران به فیلمبرداری از دربی فوتبال تبریز پرداختند تا صحنه هایی از مسابقه را ثبت کنند.

*دقایق پایانی نیمه نخست که بازی سرد و کسل کننده در جریان بود هواداران با روشن کردند فلشر تلفن های همراه خود باعث ایجاد شور و هیجان شدند.

*در بین دو نیمه در ورزشگاه یادگار امام تبریز مداحی انجام شد.

*با آغاز نیمه دوم نیمکت نشینان دو تیم شروع به گرم کردن کردند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon