تراکتور با اختلاف صدرنشین لیگ برتر ماند

تراکتور با اختلاف صدرنشین لیگ برتر ماند

خبرگزاری تسنیم: تیم تراکتورسازی با برتری سه بر یک مقابل گسترش فولاد در دربی تبریز با اختلاف امتیاز نسبت به رقبایش صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشور شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی در حالی با برتری 3 بر 1 تراکتورسازی پایان یافت که صحنه های حساس این مسابقه به شرح زیر است:

دقیقه 5: توپ در داخل محوطه جریمه گسترش فولاد به لوسیانو ادینهو رسید که شوت این بازیکن با دخالت بازیکن حریف به کرنر رفت.

دقیقه 7: فرشاد احمدزاده پشت محوطه جریمه با شاهین ثاقبی یک و دو کرد که با دروازه بان گسترش فولاد تک به تک شد و موفق شد دروازه میزبان را باز کند.

دقیقه 10: مسابقه نیز نفوذ ادینهو از کنارین یک موقعیت دیگر به نفع تراکتورسازی ایجاد کرد که دروازه بان توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 14: سانتر حبیب گردانی در مقابل دروازه به لوسیانو ادینهو رسید تا او با یک بغل پای آرام گل دوم تراکتورسازی را به ثمر برساند.

دقیقه 17: محسن دلیر درون محوطه جریمه با دروازه بان گسترش فولاد تک به تک شد ولی نتوانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 26: پاس مهرداد بایرامی به محوطه جریمه به انصاری رسید و ضربه خطرناک او توسط حامد لک همراه شد.

دقیقه 27: پاس میلاد جهانی به جابر انصاری این بازیکن را صاحب توپ کرد تا وی درون محوطه جریمه و بین مدافعین تراکتور یکی از گل ها را با شوت خود جبران کند.

دقیقه 32: علی لطیفی ضربه ایستگاهی را به پشت محوطه جریمه داد و بایرامی با بازگشت به عقب توپ را شوت کرد که با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34: سانتر حبیب گردانی از ضربه ایستگاهی در مقابل دروازه توسط رودریگو لوپز راهی کرنر شد.

دقیقه 39: حبیب گردانی با جا گذاشتن دو مدافع گسترش فولاد از فاصله 25 متری شوت محکمی زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 51: سانتر علی لطیفی از روی ضربه کرنر به علی رضا نقی زاده رسید که ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 54: مهدی کیانی در یک حرکت زیبا یک پاس بین مدافع به لوسیانو ادینهو داد که توپ روی پای بازیکن برزیلی تراکتور جفت و جور نشد و توپ با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 61: مهدی کیانی ضربه ایستگاهی را به یک پاس کوتاه به حبیب گردانی رساند و شوت این بازیکن از فاصله دور به آسانی در دستان لوپز قرار گرفت.

دقیقه 68: پاس شاهین ثاقبی درون محوطه جریمه با سامان نریمان جهان رسید که شوت این بازیکن با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 76: لوسیانو ادینهو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و در حالی که بین مدافعین گسترش فولاد قصد باز کردن دروازه را داشت توپ توسط دروازه بان راهی کرنر شد.

دقیقه 79: در حالی که توپ مقابل دروازه تراکتور انتظار ورود به دروازه را داشت از بین پاهای میلاد جهانی گذشت و او نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه 87: سامان نریمان جهان درون محوطه جریمه پا به توپ شد و شوت او توسط دروازه بان گسترش فولاد مهار شد تا تراکتور در گلزنی ناموفق باشد.

دقیقه 88: فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه پا به توپ بود که پس از عبور از مدافع گسترش با خطا سرنگون شد که داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 89: لوسیانو ادینهو شوت زمینی را به سمت دروازه فرستاد و با اینکه دروازه بان سمت توپ را درست تشخیص داده بود توپ وارد دروازه شدم.

دقیقه 90:: در حالی که بازیکن گسترش فولاد قصد سانتر توپ را داشت توپ به تیرک دروازه تراکتور برخورد کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon