فنونی‌زاده: شنیده‌ام در رختکن پرسپولیس درگیری شده است/ دربی برای پرسپولیس است

فنونی‌زاده: شنیده‌ام در رختکن پرسپولیس درگیری شده است/ دربی برای پرسپولیس است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیمش برنده دربی ۷۹ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرتضی فنونی‌زاده که برای تماشای دیدار استقلال و صبای‌ قم به ورزشگاه آزادی رفته بود درباره حضورش در ورزشگاه گفت: من هم پرسپولیس و هم استقلال را دوست دارم و برای همین به ورزشگاه آمدم. به نظرم استقلال در این بازی توانست نمایش خوبی داشته باشد.

وی درباره حاشیه‌هایی که به خاطر تعویض پیام صادقیان و اعتراض این بازیکن به این موضوع برای پرسپولیس به وجود آمده عنوان کرد: خودم بازی را دیدم و متوجه شدم که صادقیان هنگام تعویض ناراحت شد. او بد بازی نکرد اما نباید هنگام تعویض اعتراض می‌کرد. شنیدم در رختکن هم درگیری به وجود آمده اما این درگیری خوشبختانه فیزیکی نبوده است.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این مسائل برای سرخپوشان حاشیه ایجاد نمی‌کند، اظهار داشت: به نظرم باعث ایجاد حاشیه می‌شود. تعویض صادقیان از سوی درخشان اشتباه بود اما هر چه که هست صادقیان باید اطاعت می‌کرد. امیدوارم با وجود این اتفاقات این بازیکن به دربی برسد. 

فنونی‌زاده درباره پیش‌بینی‌اش از دربی 79 گفت: استقلال به لحاظ فنی و بازیکن از پرسپولیس بهتر است اما شرایط دربی فرق می‌کند هر موقع که ما (پرسپولیس) ضعیف‌تر بودیم توانستیم پیروز شویم و به نظرم دربی برای پرسپولیس است.

انتهی پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon