نفت مسجدسلیمان – ذوب آهن اصفهان به تساوی رضایت دادند

نفت مسجدسلیمان – ذوب آهن اصفهان به تساوی رضایت دادند

خبرگزاری تسنیم: نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر جام خلیج فارس میزبان ذوب آهن اصفهان بودند که این بازی پس از ۹۰ دقیقه تلاش با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ بر‌تر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر میزبان ذوب آهن اصفهان است.

ذوب آهنی‌ها در روزهای گذشته 2 بار با نمایندگان خوزستان رو به رو شدند که در اصفهان و در لیگ بر‌تر از فولاد خوزستان شکست خوردند و در اهواز و جام حذفی استقلال خوزستان را 3 بر 2 شکست دادند.

مکوندی برای کسب 3 امتیاز این بازی رضا حیدری، سعید سالارزاده، حمید بوحمدان، محمد مدمیلیسی، جلال عبدی، میلاد زنیدپور، ستار دراج، میلاد سلیمان فلاح، محمد جعفری، رضا درویشی و لوییز کارلوس دوس سانتوز را به میدان فرستاده است.

گل محمدی هم برای اینکه خود و تیمش را از انتهای جدول دور کند با ترکیب رشید مظاهری، علی همام، اکبر ایمانی، کارلوس سانتوز، قاسم حدادی فر، قاسم دهنوی، مهرداد قنبری، هادی محمدی، مهدی رجب‌زاده، محسن مسلمان و اسماعیل فرهادی به میدان آمده است.

رضا کرمانشاهی هم با کمک بابک داوری و رسول ذورقی این بازی را قضاوت می‌کند.

اسماعیل فرهادی در دقیقه 26 تک گل ذوب آهن اصفهان و کارلوس دوس سانتوز تک گل نفتی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند.

ابوالقاسم دهنوی و اسماعیل فرهادی از ذوب آهن اصفهانً رضا درویشی و میلاد جعفری از نفت مسجدسلیمان در این بازی با کارت زرد داور جریمه شدند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon