پوتین: روسیه نمی‌خواهد وارد درگیری تحمیلی شود

پوتین: روسیه نمی‌خواهد وارد درگیری تحمیلی شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور روسیه طی سخنانی در جمع مقامات ارشد ارتش اسن کشور گفت که روسیه نمی‌خواهد وارد درگیری تحمیلی شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه طی سخنانی خواستار بروز رسانی نیروهای مسلح روسیه شد و در عین حال تاکید کرد که روسیه قصد وارد شدن به درگیری تحمیلی ندارد.

وی که این سخنان را در جمع مقامات ارشد ارتش روسیه در کرملین مطرح می‌کرد، گفت: جهان در قرن بیست و یکم، جهانی با امنیت و ثبات بیشتر نیست. خطرات گذشته همچنان موجود است و در برخی مناطق اوضاع بدتر شده و تمرکز تنش خطرناکی در برخی از مرزهای ما به خصوص در جنوب شرق اوکراین وجود دارد.

رئیس جمهور روسیه افزود: استراتژی نظامی روسیه بر چارچوب دفاعی استوار بوده و وظیفه اصلی آن حفظ تمامیت ارضی و صلح و امنیت شهروندان است.

پوتین در این سخنرانی تاکید کرد که روسیه نمی‌خواهد خود را وارد درگیری تحمیلی کند و مسکو آماده گفت‌وگو با شرایط مساوی درباره موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

رئیس جمهور روسیه به نشست ماه گذشته سران ناتو اشاره کرد که در آن نشست افزایش قدرت و توانایی ناتو اعلام شد. وی گفت که این کشورها به جای راه‌حل‌های متمدنانه مشترک درباره موضوعات بین‌المللی به استفاده از روز و فشارهای اقتصادی و رسانه‌ای روی آورده‌اند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان