به هدفمان مقابل سایپا رسیدیم/ عابدزاده می‌تواند دروازه‌بان تیم المپیک باشد


به هدفمان مقابل سایپا رسیدیم/ عابدزاده می‌تواند دروازه‌بان تیم المپیک باشد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم راه آهن گفت: به هدفمان که کسب ۳ امتیاز این دیدار بود رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمید استیلی بعد از شکست تیم فوتبال سایپا در نشست خبری اظهار کرد: بازی نسبتا سختی در مقابل تیم سایپا داشتیم که دارای دو نیمه متفاوت بود.

وی افزود: این دیدار در نیمه اول پایاپای بود اما با اضافه کردن مهاجم دوم توانستیم به گل برتری دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم راه‌آهن با بیان اینکه به دنبال کسب 3 امتیاز در این دیدار بودیم، خاطرنشان کرد: هدف ما کسب 3 امتیاز در این دیدار بود و توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

استیلی تصریح کرد: تیم راه‌آهن روند روبه‌رشدی را در هفته‌های گذشته داشته و امیدواریم این روند روبه‌رشد همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از بازیکنان جوان در تیم راه‌آهن برای پشتوانه‌سازی تیم ملی مناسب است، گفت: در هر بازی 6 بازیکن جوان در ترکیب داریم و در بازی امروز هم از 4 بازیکن زیر 21 سال استفاده کردیم. 

سرمربی تیم راه‌آهن در مورد عدم تصویربرداری از بازی‌های لیگ برتر توسط دوربین‌های تلویزیونی گفت: نبود دوربین و ضبط نکردن بازی‌ها یکی از معضلاتی است که به ضرر ما تمام شده است. 

وی با ابراز رضایت از داوری گفت: 2 پنالتی در این دیدار به ضرر ما گرفته شد این در حالی است که اگر این دیدار ضبط شده بود می‌توانستیم در مورد پنالتی‌ها قضاوت کنیم. 

استیلی ادامه داد: همچنین آنالیز بازی‌ها توسط دوربین‌های تلویزیونی به روند روبه‌رشد تیم ما کمک می‌کند. 

سرمربی تیم راه‌آهن با بیان اینکه تیم فوتبال سایپا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر در خط دفاعی است و از بازیکنان جوان سود می‌برد، گفت: سایپا یکی از تیم‌های خوب در خط دفاعی است و من امیدوارم این جوانانی که در دو تیم حضور دارند بتوانند به فوتبال مملکت خدمت کنند.

وی در مورد استفاده از امیر عابدزاده در درون دروازه بیان کرد: 3 دروازه‌بان خیلی خوب داریم که وحید طالب‌لو نیز از شرایط خوبی برخوردار است و در چند بازی گذشته خوب ظاهر شد. 

استیلی با اشاره به آمادگی امیر عابدزاده در تمرینات تیم فوتبال راه‌آهن بیان کرد: امیر عابدزاده در طول تمرینات فوق‌العاده بود و در بازی هم خوب دروازه‌بانی کرد که من از این بابت خیلی خوشحالم. 

وی گفت: عابدزاده سنی دارد که می‌تواند نویدبخش دروازه‌بان خوب برای تیم ملی امید باشد.

سرمربی تیم راه‌آهن در مورد مشکلات واگذاری این باشگاه توسط قوه قضائیه اظهار کرد: متاسفانه مشکلات ما همچنان باقی است و حل نشده است و امیدواریم که دادستانی هرچه زودتر مشکلات ما را حل کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon